ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

הרב בצרי: החלום שפורסם בשמי לא היה ולא נברא

השמועות שהופצו בשמו של המקובל בקבוצות הווטסאפ - הוכחשו בהודעה רשמית מטעם ישיבת 'השלום' בראשותו

הרב בצרי: החלום שפורסם בשמי לא היה ולא נברא

מאז עידן הווטסאפ, גברה התופעה שבעבר נצפתה בעיקר בדואר האלקטרוני, של סיפורים וגילויים מרעישים, חלקם בעלי אופי מיסטי, שרובם ככולם לא היו ולא נבראו.

השבוע, מאן דהוא בעל דמיון יצירתי ללא ספק, הפיק מתחת ידו ידיעה סנסציונית שפורסמה בקבוצות הוואטסאפ ואמצעי תקשורת נוספים, על חלום מבית היוצר של המקובל הרב דוד בצרי כביכול, הקשור ל'גילוי' מהגר"ע יוסף זצ"ל.

באייטם שהצליח לחולל דרמה, נאמר: "הרב בצרי ביקש להודיע, שאתמול בלילה בחצות בא אליו הגאון רבי עובדיה יוסף זצ"ל ואמר לו שעם ישראל קרוב לגאולה כפתח השמש. הגר"ע הוסיף, שאם יזכו ישראל, כבר ביום חג השבועות יביאו קורבנות לבית המקדש. אבל הדבר תלוי בשני דברים: האחד, שלא ידברו לשון הרע. והשני, שמירת שבת כהלכתה. שכן אלו שני הדברים אשר מעכבים את הגאולה.

"כדי להוכיח את אמיתות החלום, הוסיף הגר"ע כביכול ובישר כי ראיה לדבר, שביום העצמאות הקרוב יהיה משהו גדול בעם ישראל, ומי שיזכה יבין את גודל הדבר. אנא הפיצו הודעה זו ככל האפשר! זכרו שגאולת עם ישראל תלויה בכם!!! לא לשבור!".

בעקבות פרסום ה'חלום', התבקשו בני ביתו של הרב בצרי לאשש את אמיתותו. כנראה שכאן כבר לא מתרגשים מבליל הקשקושים שנקנים בשקיקה על ידי מנויי הווטסאפ. בני הבית גם מיהרו לפרסם תגובה רשמית:

"ישיבת השלום, בראשותו של המקובל הרב דוד בצרי, מוסרת כי אין שחר לנכתב בהודעה שהופצה השבוע, בה נטען כי כביכול הרב המקובל ראה את הרב עובדיה יוסף זצ"ל וכו´. למותר לציין, כי אין צורך בחלומות על מנת לדעת שכל יהודי מצווה לשמור על לשונו, ולשמור את השבת הקדושה כהלכתה. והלוואי שנזכה לגאולה במהרה בימינו".
שבת הגר בית המקדש הרב דוד בצרי וואצאפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד