י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

נקלע בשוגג לכפר פלסטיני בשומרון - וחולץ

נהג יהודי טעה בדרך ונכנס לכפר ערבי - ממנו חולץ על ידי צה"ל • נמצא על ידי שוטרים פלסטינים

אלון מורה. צילום: עמיאל ליבמן
אלון מורה. צילום: עמיאל ליבמן

בצהרי היום (ו), סמוך לשעה 12:20, דווח למוקד שומרון על נהג שטעה עם רכבו בדרך, ונכנס בשוגג לכפר פלסטיני, שלא ידע להגיד את שמו - בין אלון מורה לאיתמר שבגב ההר. למקום הוקפצו כוחות צה"ל רבים, אנשי מחלקת הביטחון של מוא"ז שומרון, וכן מתנדבי יחידת החילוץ שומרון שהחלו בסריקות אחר מיקומו האפשרי של הנהג.

סמוך לשעה 13:10 אותר הנהג על ידי מתנדבי יחידת החילוץ שומרון, כשלצידו שוטרים פלסטינים והוא בעין פוקא סמוך לבית פוריק. בשעה 13:20 חבר אליו כוח צבאי שהוציאו אותו בשלום וללא פגע.

דובר יחידת החילוץ שומרון מסר לסוכנות תצפית: "מתנדבי יחל"צ שומרון יחד עם כוחות צה"ל איתרו ישראלי שנכנס בטעות לכפר עין פוקא. האזרח הישראלי חולץ על ידי כוחות של צה"ל מתוך הכפר ללא פגע".

דובר יחל"צ שומרון ציין בשיחתו עם סוכנות תצפית כי במהלך הסריקות פעלו כ-20 ממתנדבי יחידת חילוץ שומרון, והוסיף בדבריו לתצפית: "התגייסות מהירה של מתנדבי יחידת החילוץ אפשרה חלוקת גזרות עם צה"ל דבר שייעל את הסריקות שהסתיימו במהירות ובשלום".

מדובר צה"ל נמסר לסוכנות תצפית: "אזרח ישראלי שנכנס בשוגג לכפר פלסטיני באזור שכם. הוצא מהכפר בתיאום בין הפלסטינים לכוחות צה"ל".
שומרון תצפית ישראלי רכב טעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד