י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

אייכלר מספר - זה מה שחדש אצלנו

פינה חדשה בתכניתו הפופולארית של רזי ברקאי תגיש מידי שבוע את סדר היום בעיתונות החרדית • השבוע אייכלר הגיע, ודיבר, כמובן - אייכלרית כמו שרק הוא יודע • כנסו

ישראל אייכלר, צילום: פלאש90
ישראל אייכלר, צילום: פלאש90

המאזינים לתכניתו של רזי ברקאי בגלי צה"ל הופתעו לשמוע על פינה חדשה: מידי יום ראשון יעלו לשידור נציגים מהמגזר הערבי והחרדי בכדי לסקור בקצרה את כותרות סוף השבוע בעיתונות המגזרית. ברקאי הוסיף כי שם הפינה יהיה - שתי מדינות לשני עמים.

אלא שלברקאי הידוע כאיש תקשורת וותיק, ציפתה הפתעה כאשר חבר הכנסת ישראל אייכלר מיהדות התורה שנבחר להציג את כותרות עיתוני המגזר נשאל על ידו מהי הכותרת המעניינת ביותר בעיתוני סוף השבוע החרדיים.



"אני מחזיק בידי את עיתון יחד נאמן", פרגן אייכלר לביטאון הדגלאי ובחר לפתוח בו, "והכותרת בעמוד הראשי היא שגדולי הדור אומרים כי מצוות שבן אדם לחברו מהוות נדבך חשוב בבניית קומתו של בן הישיבה".

ברקאי תמה האם מדובר באמת בכותרת חדשותית ובאיזה הקשר היא הוזכרה.

"לקראת תחילת תקופת הלימודים בישיבות בקיץ", השיב לו אייכלר "זוהי הכותרת החדשותית עבור קוראי העיתון. הדברים הוזכרו בהקשר של פאנל ראשי ישיבות כשביניהם גם ראש ישיבת מיר שהתכנס לקראת תחילת הקיץ וזו ההחלטה החשובה שעליה הם מיהרו להכריז".

ברקאי המופתע ניסה להתעניין אצל אייכלר על ידיעות נוספות אולם אייכלר הביך אותו כאשר הביא מאחד ממוספי סוף השבוע של עיתון המודיע ציטוט ממקס נורדאו על כך שמדינת היהודים צריכה להתיר לאנשי אגודת ישראל לחיות על פי אמונתם במדינת היהודים.

"די עם התעמולה הזו", קטע ברקאי את אייכלר, "זה לא מקרי שבחרת דווקא את הידיעה והציטוט הזה" הוסיף המגיש."זה לא מקרי דווקא שנורדאו בחר לומר דברים אלו" השיב לו אייכלר המשועשע.

בהמשך השיחה התעניין ברקאי על מידת האזכור של מותו של אסי דיין בעיתונות החרדית המודפסת ואף הופתע שוב לגלות כי היא לא הוזכרה בו כלל.

כאמור, הפינה החדשה תשודר מידי שבוע בתוכנית בשעה 10:30 בימי ראשון ויובאו בה בכל שבוע אישים שונים בכדי לסקור את התקשורת החרדית והערבית.
חרדים אייכלר מה בוער ברקאי גלי הצל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד