י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

עצות ופתרונות לבעיות עור

אם אתן סובלות מבעיות עור, רבקה זיידה מבעלי 'יורו קוסמטיק' עם שלל עצות וסוגי שמנים המצויים בתכשירי הטיפוח קוסמטיקה

עצות ופתרונות לבעיות עור



בהרבה מתכשירי קוסמטיקה וטיפוח קיימים לצערנו חומרים מאוד לא בריאים וחלקם אפילו מסוכנים. דוגמא טובה לכך הוא שמן התינוקות המפורסם, או בשמו הקוסמטי שמן מינרלי או פרפין. החומר הזה הוא תוצר לוואי של נפט. כן כן, נפט.

הוא נמצא בהרבה מהמוצרים, בעיקר של תינוקות, ומשמש להענקת לחות. למעשה הוא אוטם את העור ומונע ממנו לאבד לחות וזה נותן לנו הרגשה של רכות וגמישות. בצורה כזו העור לא נושם ולא יכול להפריש פסולת ורעלים. מצב כזה יכול להביא לירידה חיסונית אצל תינוקות, תגובות אלרגיות חמורות ועוד, ולכן אני בהחלט לא ממליצה על שימוש במוצרים אלו.

כמוהו יש עוד הרבה חומרים מזיקים, רובם חודרים לגוף ולמחזור הדם דרך העור ושימוש יומיומי בהם בהחלט יכול להשפיע לרעה על בריאותנו.

מדוע השמנים באופן כללי חיוניים לנו?

השמן מהווה מקור לבניית קרומי התאים, הוא כמובן מהווה מקור לויטמינים המסיסים בשומן כגון: קרוטן, E, A, D, K . בנוסף, גם ויטמינים אלו זקוקים לשמנים מאחר והם מסיסים בתוך שומן ולא בתוך הדם. יש לציין, כי שומנים אלו מביאים לגוף חומצות שומניות חשובות שלא את כולן הגוף מסוגל לייצר בעצמו. לטעמי, אין ספק כי שמנים מסוימים עשויים לגרום לגמישות העור ושיפור האלסטיות שלו, וכן מרעננים את רקמות העור.

קיימים בשוק מגוון רחב של שמנים המצויים בתכשירי הטיפוח קוסמטיקה, בחרתי את העיקרים שבהם:

• שמן זית - נחשב כיעיל למקרי סבוריאה וקשקשים, דלקות ואקזמות, מעולה בתערובת של שמנים לעיסוי לעור יבש וכן כפילינג לגוף יחד עם מלח מתאים.
• שמן שקדים - מופק בכבישה קרה משקדים מתוקים, שמן חסר צבע, במרקם קל ועדין, מתאים לטיפול בעור ולשיקומו, מכיל אבץ החשוב לחידוש רקמות ותאים.
• שמן שומשום- שמן מעולה להזנת העור ושמירה על לחותו, טוב לטיפול בעור לאחר חשיפה לשמש. עשיר בויטמינים – E, B ומינרלים.
• שמן נבט חיטה- מכיל אחוז גבוה מאוד של ויטמין E, וכן ויטמיני A, D. אנטיאוקסידנט חזק המגן על העור מפני רדיקלים חופשיים, מרפא כוויות וצלקות, משפר זרימת דם ולכן גם מצוין למניעת סימני מתיחה (לידה, הרזיה). מכיל פרוטאין, אבץ, ברזל, מגנזיום, אומגה 6. שימו לב: יכול לגרום לרגישות אצל חולי צליאק.
• חמאת שיאה- מצוינת לשיקום ולהגנת העור, ומשמשת לכלל בעיות העור - פצעים, גירויים, יובש, אלרגיות על שטח העור.
• שמן חוחובה- עשיר בויטמין E, אומגה 6 , לחידוש תאים, מרגיע, מחליק ומגמיש את העור. תפקידו למתן אידוי הלחות הטבעית של העור.
• שמן קלנדולה- מכיל חומרים רבים שהם אנטיאוקסידנטים, אנטי-דלקתיים, אנטי ויראליים ואנטי פטרייתיים. מצוין לריפוי והרגעת עור פגוע, איחוי רקמות. מצויין לעור עדין ואלרגי.
• שמן לבנדר- מחטא ומחדש תאים, אפקטיבי לטיפול בפצעים, גירויים, כוויות, דלקות ופטריות. מעולה לשמירה על עור בריא. ניתן למריחה על העור. אני קוראת לו 'שמן עזרה ראשונה' .

מצורפים "מתכונים" טבעיים למגוון בעיות ושימושים קוסמטיים, רובם פשוטים להכנה.
את חומרי הגלם אפשר להשיג בחנויות טבע וגם אצל חלק מהחברות המייצרות.

קרם לשפתיים סדוקות ויבשות בחורף- לערבב 10 CC חמאת שיאה וטיפת שמן לבנדר.
שמן אחרי אמבט- 80CC שמן שקדים, 40 טיפות שמנים אתריים לפי בחירה. מומלצים: ילנג ילנג, פצ'ולי, סנדלווד, רוזווד, גרניום.

קרם לרגליים יבשות- להמיס 50 CC חמאת שיאה בתוך סיר. להוסיף 10 CC שמן חוחובה ו-15 CC מים מזוקקים ולערבב. לשמור בצנצנת.

למניעת סימני מתיחה - למרוח שמן נבט חיטה או שמן חוחובה מספר פעמים ביום על העור אפשר להוסיף גם טיפת שמן אתרי לבנדר. להורדת איפור מהעיניים- לטפטף שמן גזר על צמר גפן ובעדינות להסיר את האיפור.

טיפול של דקות, הבדל של שנים!

כיום, יותר מתמיד, עולם האסתטיקה הרפואית מציע פתרונות אמיתיים לבעיות עור. לאלו מכם שכבר ניסו ומרחו אין סוף תכשירים ומשחות ולא ראו תוצאות, או אם ביצעתם טיפולים, התאכזבתם או אפילו התייאשתם, יש כתובת בטוחה אחת שאליה מגיעים מטופלים מכל רחבי הארץ: קליניקות לריפוי העור 'יורו קוסמטיק'.

הצוות המקצועי בראשות המומחית רבקה זיידה מבצע בשנים האחרונות את טיפולי הפילינג 'דרמופיל' שמניב אינספור סיפורי הצלחה לבעיות עוריות קשות כגון: אקנה בדרגות חומרה שונות, סבוראה דלקתית, פיגמנטציה וכתמים, צלקות ונקבוביות פעורות, פצעים בגיל מבוגר, רוזצאה ועוד.

הקליניקה רושמת הצלחות מוכחות גם בתחום הצערת עור הפנים: זריקת 'בוטוקס' - בטיפול של דקות משילים שנים מהגיל. הטיפול הינו קצר וממוקד, וללא סיכונים או פגיעה בשגרת החיים. נעמי מסניף ב"ב מוסיפה: "כידוע לכל, רשת 'יורו קוסמטיק' הינה האוטוריטה המובילה את עולם הטיפוח ואסתטיקה רפואית בציבור החרדי. החלטנו להעמיד את הידע הנרחב והמומחיות שלנו לרשות ציבור הנשים.

המרכזים שלנו פועלים עפ"י תהליך מובנה של אבחון מעמיק, ייעוץ מקצועי, התאמת תוכנית טיפולים אישית, ומעקב צמוד ומתמשך. כל אחת ממטופלותיה של מנהלת הרשת, הגב' רבקה זיידה, זוכה לאבחון דרמטולוגי מקיף הכולל ייעוץ תזונתי מעמיק. לא בכדי אנו מהווים כתובת בטוחה לאלפי מטופלות מרחבי הארץ".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד