ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

מוזס: "מהשר פירון לא תבוא התשועה למירון"

שר החינוך הוא האשם החדש בבעיות השינוע של המתפללים למירון; הסיבה - השנה ל"ג בעומר הוא יום לימודים, ואין אוטובוסים

שי פירון, צילום: פלאש90
שי פירון, צילום: פלאש90

לקראת ל"ג בעומר: יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ מנחם אליעזר מוזס לא שוקט על שמריו וממשיך ללדאוג לרווחתם של העולים מירונה.

בהמשך למאמציו של מוזס להביא אוטובוסים בכמות מספקת בכדי למנוע את הקריסה הגדולה הצפויה מתברר כי שר החינוך שי פירון מסרב לשחרר אוטובוסים מהמערכת המשרתת את מוסדות החינוך. זאת בניגוד למקובל מידי שנה בו ל"ג בעומר היה יום חופש במערכת החינוך השנה הוא יום לימודים רגיל ובשל כך האוטובוסים נצרכים עבור הסעת הילדים.

"ניסינו בכל הדרכים להגיע לפירון", אומרים בלשכתו של מוזס, "אך הוא מסרב לשמוע על פתרונות אפשריים. כרגע אנחנו מנסים לפעול דרך משרדי ממשלה אחרים בכדי שיעזרו לנו למנוע את הקריסה הגדולה. מפירון לא תבא הישועה למירון".

מלבד נושא השינוע עליו שוקד ח"כ מוזס להבאת אוטובוסים בכדי למנוע את הקריסה הגדולה. ממשיך מוזס ופועל בדרכים נוספות על מנת להקל על העולים מירונה כאשר היום שלח פניה ליו"ר החברה הממשלתית לניהול אתר הרשב"י, מר אלכס ויזניצר, בה ביקש כי לקראת ל"ג בעומר, יתן את דעתו לכמה דברים אשר יתרמו רבות לרווחות מאות אלפי המתפללים המגיעים למקום ממרחקים. "אני מבקש כי יותקנו ספסלים מוצלים בדרך העולה מהכניסה למושב ועד לציון הרשב"י, וזאת על מנת להקל על מתפללים מבוגרים, נשים וילדים, שהעליה קשה עליהם, במיוחד בשעות בהן השמש קופחת. כמו כן, נדרשת הוספה משמעותית של תאי שירותים והעמדת כח אדם לשמירה על רמת ההיגיינה בהם".

מוזס הוסיף וציין את מסירותו של ויזניצר לנושא מירון, הוא כתב למר ויזניצר: "בהכירי את מסירותך לנושא מירון, בטוחני כי תבין את הצורך בכך ואודה לך על הסדרת נושאים אלו למרות הזמן הקצר שנותר".

מוזס ציין, כי מתלונות רבות שהגיעו אליו עולה כי נדרש שיפור ביחס לנקודות אלה וכי הן ייקלו מאוד על הציבור הרחב המגיע מדרך רחוקה ובנסיעה ארוכה.

במקביל, פנה ח"כ מוזס אל מפקד משטרת התנועה נצ"מ אמנון איצקוביץ וביקש לבחון מחדש את החלטת המשטרה למנוע הורדת נוסעים המגיעים בחברות האוטובוסים הפרטיות (5 החברות הותיקות) במסוף ההורדה שבכניסה למירון. בפנייתו אמר הרב מוזס כי מדובר במשפחות המגיעות למירון עם טפיהם ומטלטליהם והמעבר לשאטלים מקשה עליהם.

"אבקש לקיים את הבידוק הבטחוני לחברות הנ"ל בחניון עין זיתים ומשם לנתב אותם למעגל התנועה בהתאם למצב התנועה בשטח, וזאת כדי לייתר את המעבר לשאטלים, בשעה שאין לחץ".
חינוך אוטובוסים מוזס פירון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד