י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

תדהמה: שוטר לשעבר אחראי לגרפיטי בבורו פארק

קצין משטרה לשעבר נעצר הבוקר על ידי המשטרה בחשד שהוא זה שריסס את כתובות הגרפיטי בערב שבת • החשוד שירת במשטרת ברוקלין

הגרפיטי בבורו פארק. צילום: מגזין 'אבליק'
הגרפיטי בבורו פארק. צילום: מגזין 'אבליק'

הלם בבורו פארק: קצין משטרה לשעבר נעצר הבקר בחשד כי הוא זה שצייר את הגרפיטי על בתים,
מכוניות ובתי ספר בשבת בשכונת בורו פארק.

בלשים ממפקדת המשטרה 66 שאחראית על אזור בורו פארק עצרו הבוקר את הקצין לאחר שהחשוד נראה בבירור בסרטי האבטחה של הרחובות והמוסדות עליהם צייר בגרפיטי. החשוד עבד עבור מפקדת המשטרה במחוז 68 בברוקלין.

כפי שפורסם בבחדרי חרדים נדהמו תושבי שכונת בורו פאראק לגלות כי דקות ספורות לפני יציאת שבת צויירו כתובות גרפיטי על מכוניות על דלתות בתים על דלת בית הספר לבנות של חסידות בובוב על דלת אולם עטרת גולדה ועוד, סה"כ כעשרים כתובות גרפיטי.

בגרפיטי שצוייר לא היו צלבי קרס כדוגמת הגרפיטי האנטישמי המקובל, אלא קללות גסות, שאפילו התושבים הגויים הזדעזעו מהם.

הגרפיטי נכתב באמצעות ספריי אדום שהותז על המכוניות ועל כל המקומות. מה שהפליא רבים היא העובדה שמצייר הגרפיטי לא חשש מאנשים ועשה את מעשיהו דקות ספורות לפני יציאת שבת כאשר הרחובות מלאים באנשים שהולכים לבית כנסת, הגרפיטי בוצעו לאורך השכונה החל מרחוב 39 ועד רחוב 50 ברחובות שבהם מרבית התושבים משתייכים לציבור החרדי.

מוטי כץ חבר ארגון השומרים בבורו פארק מיחס לארגון את לכידתו של החשוד: "אתמול מאוחר בלילה קבלנו טלפון של שכן שהיה עד לאחד המקרים של הגרפיטי שרשם את מספר לוחית הזהוי של הרכב , העברנו את זה למשטרה ואני מאמין שזה מה שעזר ללכוד את הקצין לשעבר".

חבר מועצת העיר דוד גרינפלד אומר כי הוא מזועזע מהעובדה שקצין משטרה במפקדה מס' 68 שאחראית על אזור פורד המילטון, הנושק לשכונת בורו פארק, ניצל את ההיכרות שלו עם השכונה החרדית, ועשה מה שעשה.

חבר בית המחוקקים דב הייקינד אמר בתגובה כי הוא שמח שהחשוד נלכד, "החשוד קצין משטרה יודע היטב כי בבתים ובמוסדות החינוך בשכונה יש לנו מצלמות אבטחה שיתעדו את מעשיהו הוא אפילו לא טרח להסתיר את פניו במשהו". גם חברת מועצת העיר מליסה ויורטיו פרסמה הבקר מודעת גינוי על הוונדליזם.

הגרפיטי בבורו פארק: צילום: מגזין 'אבליק'






























בורו פארק גרפיטי ריסוס שוטר הלם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד