כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

אסון הפעוט בבית חגי: "אתה הבאת אותו לעולם"

הורי הפעוט האבלים נדהמו: הפרמדיק שניסה להציל את חיי בנם שנשכח ברכב - היה גם זה שיילד אותו לפני שנה וחצי

זירת האסון
זירת האסון

תושבי היישוב בית חגי טרם התאוששו מהאסון שהתרחש אתמול (א), כאשר פעוט נשאר ברכב ונפטר, אך בצירוף מקרים חריג, אותו אדם שיילד את התינוק - לפני כשנה וחצי סמוך לקריית ארבע, היה זה שסגר את מעגל הדמעות והודיע בצהרי אמש להורים ההמומים על פטירת בנם.

פרמדיק מד"א, זכי יהב, תושב קריית ארבע, סיפר ל'בחדרי חרדים' כי קיבל דיווח על מחוסר הכרה בבית חגי. "כונני הצלה יו"ש החלו לבצע בו פעולות החייאה. בהגיענו למקום, התינוק היה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בו החייאה מתקדמת, אך לאחר נסיונות ממושכים נקבע מותו".

הורי הפעוט שהגיעו למקום עוד במהלך ההחייאה, נאלצו לשמוע מהפרמדיק את הבשורה המרה. ההורים זיהו אותו והזכירו לו שהוא יילד את התינוק לפני כשנה וחצי, "אתה הבאת אותו לעולם", אמרו.

"לפני כשנה וחצי, אמבולנס מבית חגי יצא עם יולדת לכיוון בית החולים", הוא נזכר, "במהלך הנסיעה היולדת חשה כי היא עומדת ללדת, ואני הגעתי עם ניידת טיפול נמרץ מקריית ארבע ליילד אותה", הוא משחזר בכאב.

מחקירת המשטרה עולה כי הפעוט נשכח ברכב אביו מהשעה 9:00. לאחר מכן יצא האב למקום עבודתו ברכב אחר. סמוך לשעה 15:30 הגיעה אמו של התינוק לגן על מנת לאסוף אותו, ורק אז גילתה כי כלל לא הגיע לגן. אז נמצא התינוק בתוך הרכב מחוץ לפעוטון ותושבי המקום סייעו לפרוץ את הרכב והחלו לבצע בו פעולות החייאה. בשלב זה טרם התברר כיצד איש לא הבחין בהיעדרות הפעוט מהגן, והאב יידרש בהמשך להשיב לשאלות - לאחר שיתאושש.
פעוט בית חגי ילד רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד