ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

"לא דנו כלל על פרישה מקואליציית ברקת"

מאחורי ההכחשה הנמרצת עומדת פגישת חכ"י דגל התורה עם חברי המועצה מטעם הסיעה בירושלים, בה דנו על ההתנהלות מול רה"ע ברקת

דגל התורה ירושלים, צילום ארכיון
דגל התורה ירושלים, צילום ארכיון

בישיבה שהתקיימה אתמול בבית דגל התורה שבבני ברק השתתפו חברי המועצה בירושלים מטעם דגל התורה יחד עם חברי הכנסת של התנועה. גפני, מקלב ואשר.

בפגישה נדונו הפרשיות האחרונות בעיר בהן התנהל ראש העיר מול עמדת נציגי היהדות החרדית. ובהן פרשית המכרזים ברמות, המבנה ברמות אותו מתכנן ברקת למסור לישיבה התיכונית החרדית "חכמי לב" בניגוד לצרכי תושבי השכונה, בתי הכנסת בגילה להם מצפים התושבים כבר תקופה ארוכה, וכיתות רבות החסרות בקרית יובל. ועל כולן מרחף ברקע החשש מפני אירועי הקיץ הצפויים לשטוף את ירושלים בקרוב.

למרות חומרתם של הנושאים העומדים על הפרק ממהרים נציגי הסיעה שהשתתפו בפגישה להבהיר כי על סדר היום של הפגישה לא נדונה פרישה מקואליציית ברקת. "הפגישה עסקה בדרכי ההתנהלות השוטפת", מוסר אחד הגורמים שהשתתפו בפגישה, "לא פורשים סתם כך. יש תהליך לפני שעושים כזה דבר ואנחנו בכלל לא שם. אנחנו אכן מצפים מברקת לדברים רבים והוא לא בדיוק עומד בדרישות. בשכונות המעורבות יש הרבה בעיות שניצבות על הפרק אבל הנושא כרגע הוא לא פרישה".

"זה הכל שטויות" אומר גם ישראל קלרמן סגן ראש העיר "אני לא יודע מי המציא שאנחנו עסוקים בדיונים על פרישה. זה קשקוש מוחלט".

בהקשר זה ראוי לציין, כי יו"ר סיעת יהדות התורה המקומית אליעזר ראוכברגר נכנס לפני כשבוע לביתו של האדמו"ר מבעלז לפגישה, אך גם ראוכברגר ממהר להבהיר כי גם הפגישה ההיא עסקה בנושאים השוטפים, ולא חלילה בדיון על אפשרות של פרישה.
ברקת דגל התורה ירושלים קואליציה פגישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד