י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בזיון בזיכרון: נפגעי טרור ירקו על הרבנים הראשיים

מלבד נאומו של ראש הממשלה שנקטע על ידי המשפחות השכולות, גם הרבנים הראשיים הותקפו וספגו יריקה בפניהם

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

ביזוי כבוד התורה: במהלך הטקס הממלכתי הרשמי שנערך היום (ב) בהר הרצל בירושלים, לזכר חללי פעולות האיבה, ואשר בו השתתפו גם הרבנים הראשיים לישראל - הראשל"צ הגר"י יוסף והגר"ד לאו, ניגש בן משפחה שכולה מוכרת, מנפגעות הפיגוע בסבארו אל עבר הרבנים הראשיים, התפרץ לעברם בזעקות חמורות כנגד הדת והתורה רח"ל ואף ירק בפניו של הגר"ד לאו.

אנשים ששהו במקום מציינים, כי למרות המאבטחים הרבים שניצבו במקום - לא נקף איש אצבע בכדי למנוע את הביזיון הנוראי, כאשר המתפרץ אף ירק בפניו של הרב הראשי, ודווקא הרבנים הם אלו שניסו להרגיע אותו בעצמם בדיבורים.

יצויין, כי בני המשפחה כבר היו מעורבים בעבר במספר פרובוקציות, כאשר אחד מהם אף הודה ונעצר על השחתת קבר רבין וריסוס גרפיטי במקום. עוד ראוי לציין, כי אביו של הרב לאו - הרה"ר לשעבר הגרי"מ לאו, נודע בקשריו המיוחדים עם בני המשפחה שאיבדו את הוריהם ושלושה מאחיהם בפיגוע הנוראי.

בהמשך הטקס התפרצו משפחות שכולות נוספות לעבר ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך נאומו, קראו לעברו קריאות כנגד שחרור האסירים, והניפו מטפחות אדומות. "אל תשחרר רוצחים", זעקו במשך דקות ארוכות, עד שאנשי האבטחה בסיוע שוטרים הצליחו להשתלט עליהם והטקס נמשך.
הרב לאו יריקה הר הרצל זיכרון בזיון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 40 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד