כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

רצח דדון: "חלה התפתחות דרמטית בחקירה"

השר לביטחון פנים הגיע לנחם את בני המשפחה האבלים, והבטיח: "לא רחוק היום שהמשטרה והשב"כ יעצרו את הרוצחים"

זירת הרצח. צילום: חטיבת דובר המשטרה
זירת הרצח. צילום: חטיבת דובר המשטרה

בני משפחת שלי דדון בת ה-19 מעפולה, שנרצחה בשבוע שעבר במגדל העמק, ישובים 'שבעה' בביתם, לשם זורמים בני המשפחה והמכרים כדי לנחמם.

היום (ב) בשעות הצהרים הגיע לנחם השר לביטחון הפנים, יצחק אהרנוביץ', ועדכן אותם על התפתחות בחקירה.

"יש התקדמות רבה בחקירה וניתן להגדיר אותה דרמטית, לא רחוק היום שבו המשטרה והשב"כ יעצרו את הרוצחים השפלים - שרצחו ילדה בדרכה לראיון עבודה", אמר אהרונוביץ' לעיתונאים בתום הניחום.

"אני יכול להגיד, נכון לרגע זה, שיש התקדמות רבה מאוד לגבי החקירה עצמה. אני יכול גם להגדיר את ההתפתחות כדרמטית", אמר דנינו, "אני מקווה שלא ירחק היום שאותם רוצחים ייעצרו, יעמדו לדין וישלמו את המחיר". לדבריו, לרצוח ילדה בדרכה לראיון עבודה זו שיא השפילות שאנחנו מכירים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התקשר מוקדם יותר היום לאביה של שלי, וציין כי המשטרה ממשיכה לעשות את מרב המאמצים על מנת לעצור את האחראים למעשה המתועב.

עוד בטרם הודיעו ביום חמישי בני המשפחה למשטרה כי היא נעדרת, שלי דדון ז"ל נמצאה כשעליה סימני דקירות ואלימות, במגרש חניה ריק סמוך לאזור התעשייה רמת גבריאל במגדל העמק.

דדון הייתה בדרכה לראיון עבודה. חוקרי היחידה המרכזית במחוז צפון חוקרים חשד שמדובר ברצח על רקע לאומני, אך לא פוסלים גם כיווני חקירה נוספים. השב"כ מעורב אף הוא בחקירת המקרה.
שלי דדון רצח חקירה אבא שב''כ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד