כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

נשיאות וועידת הליכוד תחליט על עתיד הר הבית

הריבונות היהודית בהר הפכה לנושא החם, כעת הליכוד יצטרך להכריע: האם התנועה בעד, או שתמשיך לשבת בחיבוק ידיים

הר הבית, צילום: המטה המשותף של תנועות המקדש
הר הבית, צילום: המטה המשותף של תנועות המקדש

בית הדין של הליכוד קבע אתמול (ב') כי נשיאות ועידת הליכוד המונה 11 חברים בראשות ח"כ דני דנון, תחליט האם ועידת הליכוד שתתכנס השבוע, תדון ותצביע על הצעת החלטה בענין חיזוק ריבונות המדינה בהר הבית, הכוללת מתן אפשרויות תפילה והפסקת אפליית היהודים.

יו"ר מטה ארגוני המקדש עורך הדין אביעד ויסולי עתר לבית הדין ודרש להעלות לדיון והצבעה בועידת הליכוד שתתכנס בימי רביעי וחמישי השבוע, את עניין חיזוק ריבונות מדינת ישראל ותפילת יהודים בהר הבית, וביטול כל האפליות נגד יהודים במקום.

וכך לשון ההצעה: "הליכוד תומך בחיזוק סממני הריבונות של מדינת ישראל בהר הבית, הנפת דגל ישראל, התרת התפילה ליהודים בהר הבית וביטול כל צורות אפלית יהודים ביחס לבני דתות אחרות בהר הבית".

לאור פסיקת בית הדין, נשיאות הליכוד תתכנס ביום ד' בשעה 16:00 וחבריה יחליטו אם להביא את ההצעה לדיון במליאת הועידה, או לדחות ולהסיר אותה מסדר היום.

עו"ד ויסולי שהגיש את הבקשה לדיון הוועידה, פנה אל חברי הליכוד שישוחחו עם חברי הנשיאות אביבה חזן, אילת גלילי, רמי מדהלה, חגית אלמגור, דניאל כץ, איוב קרא, דוד צביאל, דוד מור, דוד טטרסקי, יעקב וידר וארנון ברזילי. ולשכנעם לתמוך בהצעה החשובה.

חבר הנשיאות יעקב וידר, הוא יו"ר המטה החרדי בליכוד.
ליכוד הר הבית ישראל נשיאות ריבונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד