כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

כתב אישום נוסף נגד ויינשטיין; הוא מכחיש

התורם הגדול לשעבר, מואשם בעבירת הונאה פיננסית נוספת • אם יורשע, צפוי ויינשטיין בן ה-38 לבלות את שארית חייו בכלא

מובל ע"י שוטרים
מובל ע"י שוטרים

איש העסקים החרדי מלייקווד-אלי ויינשטיין הכחיש אתמול יום ב' בבית המשפט בניו ג'רזי את האשמות החדשות, אותם הקריא השופט בכתב האישום נגדו ונגד שנים משותפיו אלכס סליידר ואהרון גלוקסמן, וטען כי הוא חף מפשע.

ויינשטיין הוא איש עסקים חרדי שהתגורר בעבר בשכונת הר נוף בירושלים, ועבר לעיירה לייקווד, שם הפך לאיש נדלן עתיר נכסים שראשי ישיבות מכל העולם שיחרו לפתחו, והוא מצידו נהג לתרום להם ברוחב לב.

בשנים האחרונות הסתבך ויינשטיין, שהוגדר כגאון פיננסי, בעשרות מקרי הונאה, וכהיום הוא מרצה עונש של עשרים ושנים שנות מאסר בבית סוהר פדרלי בניו ג'רזי.

אתמול הובאו ויינשטיין ושנים משותפיו לבית המשפט בטרנטון ניו ג'רזי לשמיעת כתב האישום בפרשייה נוספת. על פי כתב האישום, מואשמים השלושה כי הונו בעלי עסקים בהשקעה פיקטיבית במניות חברת פייסבוק, וברכישת דירות בפלורידה.

וינשטיין הכחיש את האשמות נגדו אבל שותפו אהרון גליקסמן הודה כי פעל ביחד עם שותפיו בגיוס מליון וחצי דולר עבור רכישת קומפלקס דירות בפלורידה, דירות שמעולם לא היו. גלוקסמן סיפר כי התחזה לארתור גולדן -חמיו של גלוקסמן ועורך דין במקצועו, ולמנהל הפרויקט בפלורידה.

השופט גזר על אהרון גלוקסמן תקופת מאסר של ארבע וחצי שנים, שלוש שנות מאסר על תנאי וקנס כספי . משפטו של השותף אלקס סליידר יערך בשמונה עשרה לספטמבר. במידה ווינשטיין אכן יורשע בעבירות החדשות המיוחסות יאלץ וינשטיין בן ה-38 לבלות את שארית חיו בבית הסוהר הפדראלי.
פיננסי ארהב לייקווד וינשטיין מרמה והפרת אמונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד