כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

משפט שטארק: אישומים ברצח, חטיפה ושוד

כתב אישום הוגש אתמול בבית המשפט בברוקלין נגד קנדל פליקס, רוצחו של ר' מנחם שטארק הי"ד, ובו הוא מואשם ברצח, חטיפה וניסיון שוד • חבר המושבעים הכריע שלא לשחרר את פליקס בערבות • גיוס נרחב בקהילה המקומית להשתתפות במשפט כדי להעביר מסר לשופט • אכזבה: שני החשודים האחרים טרם נעצרו

משפט שטארק: אישומים ברצח, חטיפה ושוד

עשרות רבות של חסידי סאטמר, הגיעו אתמול (ב) אחר הצהריים לאולם בית המשפט בברוקלין - שם הוקרא כתב האישום שהוגש נגד קנדל פליקס, רוצחו של ר' מנחם שטארק הי"ד.

הדיון אמור היה להתקיים בבוקר אבל נדחה מסיבה בלתי ידועה לשעות אחר הצהריים המאוחרות. לאור זאת, ניצלו עסקנים בויליאמסבורג את הדחיה וקראו לציבור להגיע לאולם בית המשפט, כדי להראות נוכחות בעת הקראת כתב האישום.

עסקן וותיק בשכונה מסביר ל'בחדרי חרדים': "כשהשופט רואה שהאולם מלא באנשים, כמו במקרה שלנו, הם מתייחסים לתיק ברצינות מרבית - יותר מאשר במקרים אחרים. ארגנו הסעות, וב"ה האולם היה מלא מפה לפה, והשופט קיבל את המסר".

לדבריו, "הרוצח אמנם הואשם ברצח, חטיפה וניסיון שוד, אבל סביב המעצר עדיין שורר ערפל גדול. התאכזבנו גם לראות ששני החשודים הנוספים שתושאלו מאז מעצרו של קנדל פליקס, עדיין לא נעצרו, למרות שלפי מקור במשטרה מדובר באחד שעזר לחטוף את שטארק ומי שישב עליו וחנק אותו למוות, ובחשוד שלישי שעלה לרכב מאוחר יותר ואשר תפקידו היה לשרוף את הגופה ולהיפטר ממנה".

חבר המושבעים החליט שלא לשחרר את פליקס בערבות.
רצח שוד אישום שטארק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד