כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אסור לשתוק: הדיחו את 'מדלל' הקניידלאך! • טור

ההסתה האיומה לרצח, שכמו נאמרה על ידי אנטישמי קלאסי בגל"צ, מחייבת פעולה מידית • אסור לשתוק כי בנפשנו היא

אסור לשתוק: הדיחו את 'מדלל' הקניידלאך! • טור

היטלר כבר דילל.

כן, אני מודה, הפעם אני כותב מתוך סערת רגשות. אכן אמרתי לעצמי, אולי כדאי שארגע לפני הכתיבה. אך חלפו כבר כמה שעות, ואני פשוט לא מצליח להירגע.

לרגע חשבתי שהדברים נאמרו ביום השואה על ידי מכחיש שואה אנטישמי, אי שם באירופה. אולי על יד אחד הנואמים הניאו נאצים מהמפלגה הפשיסטית בבודפשט שבהונגריה. אבל כאן? בישראל? ביום חגה? על ידי יהודי? בתחנה הצבאית?

הרי אנשי התחנה הם בין אלו שתמהים מדוע אוכלי הקניידלאך לא לוקחים חלק בנטל. מסתבר כנראה שהם לא כל כך מעוניינים שניקח חלק בנטל, כמו שהיו רוצים לדלל אותנו בארונות קבורה צה״ליים. כי גם הם יודעים, שאפילו יתגייסו החרדים לצה"ל, נמשיך להיות 'חרדים אוכלי קניידלאך'...

לא אכנס כרגע לדיון על איזה קרקע או רקע, ומי אשם בכך שדמם של החרדים הפך להפקר בשנה האחרונה. הורגלנו כבר בשנים עברו לפסטיבל של יומיים הסתה בנושא עמידתם או אי עמידתם של החרדים בצפירה, ובתקופה האחרונה הפך מסע ההסתה והשנאה ללחם חוק - דבר יום ביומו. אך מה שהיה עד עתה מעיז אלמוני לכתוב פה ושם ברשת חברתית, הפך להיות לגיטימי בתחנות רדיו ובתכניות טלוויזיה.

בדרכו של היטלרצילום: בדרכו של היטלר
בדרכו של היטלר

איני רואה כל טעם לפנות למנהיגים לפעול בעניין ביד ברזל, שהרי חלק מהם נמנה על בכירי המסיתים נגד הציבור החרדי. בכל זאת, חייבים אנו לדעת להיקהל ולעמוד על נפשנו, כי לא מדובר פה בגרפיטי של תג מחיר שנכתב על ידי נערים הזויים ומשיחיים. אלו אמירות של הסתה (לרצח) לדילול, שנאמרים מעל גלי האתר, ומי יודע, באווירה השוררת כיום במדינת ישראל בכלל, ובזו הקטנה יותר של תל אביב בפרט, עשויים מגישים/מדללים מן הסוג הזה לקבל קידום ואולי אף העלאה בדרגה או צל"ש.

את הדבר הזה חובה לעצור בכל דרך! אסור שתינתן לאותם פושעים האפשרות לשרת בתחנה ולו ליום אחד. למען ישמעו, יראו וייראו, ויפה שעה אחת קודם.

לתפארת מדינת הקניידלאך.
טור גל''צ מדינה שוומנפלד קניידלאך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד