י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

40 ילדים חולי סרטן יגיעו לרשב"י באמבולנסים

יוזמה מבורכת של 'לב מלכה' עבור הילדים החולים • ישיבת המקובלים תערוך להם תיקון וסעודה מיוחדת כיד המלך

40 ילדים חולי סרטן יגיעו לרשב"י באמבולנסים

גם השנה- זו השנה השנייה יצליחו ארבעים ילדים חולי סרטן המוגבלים לכיסאות גלגלים להגיע לציון הרשב"י במירון בל"ג בעומר. ארגון "לב מלכה " המטפל בחולי סרטן נרתם למשימה חשובה זו, וצוות מורחב של נהגים ומתנדבים יסייעו לילדים להגיע לציון וזאת ללא כל תשלום על ידי צי האמבולנסים של הארגון.
הרב אהרן אברמן, יו"ר ארגון 'לב מלכה': "בתקופה האחרונה קבלתי פניות ממספר ילדים החולים במחלה וחפצים להגיע להתפלל בציון רבי שמעון בר יוחאי ביום ההילולא אך בשל ריתוקם לכיסאות גלגלים לא יוכלו לעשות זאת באמצעות אוטובוסים או רכבים פרטיים המגיעים עד החניונים שבתחתית ההר לציון הרשב"י ומשם נאלצים רבבות האנשים המגיעים למקום לצעוד רגלית אל הציון הקדוש בראש ההר, ולעיתים בחום כבד המכביד עוד יותר את ההליכה". כאמור, בשל פניית הילדים, החליטה הנהלת הארגון שצי האמבולנסים של הארגון יסיעו את הילדים החולים עד לציון הקבר ובהרשמה שנעשתה 40 ילדים המרותקים לכיסאות גלגלים כבר נרשמו.
בד בבד, סוכם כי הכנסת אורחים רשב"י שבראשות הרב קרליבך תערוך סעודה מיוחדת עם אוכל כיד המלך ל- 40 הילדים החולים לאחר התפילה המונית, וזאת במטרה לעלות חיוך על פני הילדים החולים המגיעים להעתיר בתפילה בציונו של הרשב"י. כמו כן, ישיבת המקובלים שעל ידי הכנסת אורחים תערך תיקון מיוחד לרפואת הילדים החולים. הרב אליעזר קרליבך מהכנסת אורחים רשב"י: "אות כבוד לנו לארח את הילדים חולי סרטן המגיעים על ידי ארגון 'לב מלכה' להתפלל ולשפוך שיח בציונו של רבי שמעון בר יוחאי לרפואתם". הרב אברמן יו"ר ארגון 'לב מלכה' הודה להכנסת אורחים מירון שבראשות הרב קרליבך על הסכמתם לערוך סעודה כיד המלך לילדים החולים ואיחל כי בשנה הבאה הילדים יגיעו להתפלל בציונו של רשב"י כשהם בריאים ושלמים.
לב מלכה ארגון רשב''י קבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד