י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ליצמן סייר במלונית בים המלח: "עבודת קודש"

ח"כ הרב יעקב ליצמן סייר במלונית 'רגעים קסומים' של חיים לילד בים המלח • לסיור התלוו יו"ר חיים לילד הרב ראובן סקלר וצוות המלונית

ליצמן סייר במלונית בים המלח: "עבודת קודש"

ביקור רב רושם קיים חבר הכנסת הרב יעקב ליצמן במלונית 'רגעים קסומים' בים המלח אותו מפעיל ארגון 'חיים לילד'.

מלונית 'רגעים קסומים' הוקמה בידי ארגון 'חיים לילד' ומתופעלת על ידה. במלונית מתארחים במשך ימות השנה חולי מחלות סיסטיק פיברוזיס, כמו גם חולי פסוריאזיס ואטופיק דרמטיטיס, שהסגולות הבריאותיות של ים המלח, עושות פלאים לבריאותם. המלונית מתאפיינת בחדרים מרווחים לצד מטבחונים אישיים ומאווירה חרדית למהדרין. האירוח מתבצע תמורת סכום סמלי המשקף את עלויות התפעול.

אל המלונית מגיעים מאות חולים הנזקקים לשהות בים המלח ומתארחים בה עם בני משפחותיהם בעלות סמלית.

המלונית מורכבת מחדרי אירוח מהודרים כאשר כל יחידת אירוח כוללת חדרי שינה מרווחים מצוידים בכלי שינה ומגבות, מטבח מאובזר הכולל מקרר גדול, מיקרוגל, מיחם חשמלי, פלטת שבת ועוד, וחדר אוכל המסוגל להכיל מספר סועדים.

העובדה שבים המלח לא קיים מקום אירוח המותאם לקהילה החרדית, מהווה המלונית בשורה של ממש עבור ציבור שומרי המצוות הנדרשים לשהות בים המלח לצורך בריאותם.

ח"כ הרב יעקב ליצמן סייר בין אגפיו השונים של המלונית בליווי יו"ר 'חיים לילד' הרב ראובן סקלר וראשי הארגון, והתרשם מקרוב מהפעילות הענפה.

"אתם עושים עבודת קודש ואני מתכוון לעמוד לימינכם על מנת שתוכלו להמשיך בפעילות", אמר הרב ליצמן.

בסיור השתתפו בנוסף גם מזכיר מועצה אזורית תמר מר יעקב אקריש ומפקח ראשי תחום מערכי כשרות ראשי מועצה אזורית מגילות/תמר הרב לנדאו.
ים המלח פסוריאזיס חולים ליצמן סיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד