י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ניאו נאצים צעקו "הייל היטלר" בפתח מסעדה כשרה

לונדון: שני גלוחי ראש תקפו מילולית סועדים במסעדה הכשרה "הבית הלבן אקספרס" • השומרים הוזעקו, והמשטרה עצרה אותם

המסעדה בה אירעה התקרית, מתוך אתר המסעדה
המסעדה בה אירעה התקרית, מתוך אתר המסעדה

הקהילה החרדית בשכונת גולדרס גרין בלונדון מזועזעת: שני גלוחי ראש נעצרו אתמול (ב') בשכונת גולדרס גרין בלונדון כאשר השמיעו קריאות אנטישמיות לעבר באי מסעדה הכשרה בגולדרס גרין בלונדון.

המקרה אירע בשדרת גולדרס גרין בפתח מסעדת "הבית הלבן אקספרס" הכשרה למהדרין, כאשר שני גלוחי הראש התייצבו בפתח המסעדה וכשהבחינו באנשים שנכנסו למסעדה, הצדיעו כדוגמת ההצדעות שנהגו החיילים הנאצים, והכריזו ביחד "הייל אדולף היטלר".

ד"ר נוויל קסלמן בן ה-70, פרקליט שהיה עד לאירוע, סיפר: "צעדתי ברחוב עם קבוצת ידידים כאשר הבחנו בשני גלוחי ראש שצעדו לעבר המסעדה, בצעידה שהזכירה לנו מצעד צבאי, זה נראה מחשיד קצת והחלטנו לעקוב אחריהם, הם המשיכו לצעוד בקצב אחיד מהיר, כשהגיעו לפתח המסעדה הם פנו בחדות לכיוון פתח המסעדה, הצדיעו כמו שנהוג היה בצבא הגרמני וביחד צעקו "הייל היטלר.

"זה היה אקט מתוכנן היטב, זה היה מכוון לפגוע ביהודים, אני וחברי היינו בשוק - לכולנו יש בני משפחה שנספו בשואה, מסתבר שהשואה עדין לא מאחורינו, ו"הייל היטלר" עדין מוכרז בראש חוצות בשכונה יהודית בלונדון" אמר קסלמן.

בתוך המסעדה קמה בהלה, ארגון השומרים הוזנק למקום ושניים מחבריו החלו לעקוב אחר שני גלוחי הראש, עד שתגיע המשטרה.

גבריאל אוסט מנכ"ל ארגון השומרים בגולדרס גרין מספר: "הבעיה שלנו תמיד בכל המקרים אליהם אנחנו נקראים, היא לעקוב אחר הפושע עד הזמן שהמשטרה תגיע, וכולם יודעים שלמשטרה לוקח זמן להגיע למקום האירוע, לפעמים זה אפילו לוקח מספיק זמן כדי שהפושע יעלם.

"במקרה הזה עקבנו אחר שני גלוחי הראש, וחלקנו הגיע למסעדה כדי להגן על ד"ר נוויל וחבריו שאף העידו לפני השוטרים, ואפשרו את מעצרם" אומר גבריאל.

השניים נעצרו באשמת הפרת סדר ציבורי על רקע לאומני. המשטרה אישרה כי שני גלוחי ראש נעצרו על רקע הפרת הסדר הציבורי על רקע לאומני וכי השניים יישארו במעצר עד ששופט יחליט אם לשחררם בערבות.
נאצים השומרים גולדרס גרין הייל היטלר גלוחי ראש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד