כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

סימילאק: 3,000 ₪ מדי יום לקניות ברשת יש!

סימילאק למהדרין, תחליף החלב למהדרין המתקדם בישראל, יוצא במבצע חסר תקדים, במסגרתו שלושה זוכים ייהנו מדי יום מ- 1,000 ₪ מתנה לקניות ברשת יש חסד ויש בשכונה • כנסו לפרטים

סימילאק
סימילאק

ההשתתפות במבצע קלה ופשוטה: רוכשים שתי אריזות סימילאק למהדרין או סימילאק איזומיל באחת מחנויות יש חסד או יש בשכונה, שומרים את הוכחת הקנייה, מחייגים לטלפון 03-6060602 ועונים על מספר שאלות בנושא תזונת תינוקות.

בכל יום מימי המבצע - שלושת המשתתפים שיענו נכון על השאלות בזמן הקצר ביותר יזכו ב-1,000 ₪ לקניות ברשת יש חסד ויש בשכונה מתנת סימילאק למהדרין. המבצע יימשך שלושה שבועות בין התאריכים י"א- כ"ח באייר (לא כולל שישי שבת).

זו ההזדמנות שלכם להצטרף לעשרות אלפי לקוחות סימילאק למהדרין המעניקים לתינוקם את הטוב ביותר עם תחליף החלב למהדרין היחיד בישראל שהוכח מדעית כמקנה התפתחות דומה לזו של תינוק יונק, ואולי גם אתם תוכלו למלא עגלת קניות עמוסה בכל טוב ברשת יש, מתנת סימילאק למהדרין.

באבוט, יצרנית סימילאק למהדרין יוזמים מדי תקופה מבצע אטרקטיבי במיוחד לטובת הצרכנים ולטובת המצטרפים החדשים המעוניינים להתנסות בתחליף החלב בו ניזונים מיליוני תינוקות ברחבי העולם. בחברה בחרו להעניק מתנה שימושית ונחוצה לכל הורה, ולתת הזדמנות חדשה מדי יום למשתתפי המבצע לזכות בפרס המשתלם.

יעל רבהון מנכ"לית אבוט, יצרנית סימילאק למהדרין: "אבוט מייחסת חשיבות רבה לצרכני סימילאק למהדרין ושמה לעצמה מטרה לתת יותר לצרכני המותג בפעילויות שונות, ייחודיות ומפתיעות אותן אנו יוזמים לכל אורך השנה. פעילויות הנותנות ערך מוסף לאם, לתינוק ולמשפחה.
בעקבות ההצלחה והתגובות הנלהבות שהתקבלו במהלך המבצעים הקודמים אותם ערכנו, אנו שמחים להשיק מבצע אטרקטיבי נוסף עם זכיות רבות ומשתלמות, המדברות לליבו של כל הורה ומעניקות לו הזדמנות לתת למשפחה יותר- עם קנייה משפחתית מכובדת מתנת סימילאק למהדרין."

בכל שאלה בנושא תזונת תינוקך ניתן לפנות למוקד "צוות המומחים" של סימילאק, הכולל דיאטניות קליניות ואחיות טיפת חלב, בטלפון 1800-65-65-01.
פרסום מבצע שיווק סימילאק תחליפי חלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד