כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

פרס ישראל הוענק למייסד ויושב ראש עמותת "אור ירוק" אבי נאור

בנימוקים לזכייתו ציינה הוועדה כי הוא בחר להקדיש את מיטב מרצו וכספו ליוזמות פורצות דרך בתחום המאבק בתאונות הדרכים ובתחום החברה בישראל. אבי נאור הקים ומימן את עמותת "אור ירוק" שמובילה בהצלחה למאבק יסודי ומעמיק בתאונות הדרכים

פרס ישראל הוענק למייסד ויושב ראש עמותת "אור ירוק" אבי נאור


פרס ישראל, המוענק מדי שנה לאישיים הבולטים ביותר בתרומתם לחברה הישראלית, הוענק לאבי נאור, יושב ראש ומייסד עמותת אור ירוק, בטקס מרשים ומרגש במרכז הקונגרסים שבבנייני האומה בירושלים. נאור קיבל את פרס ישראל בתחום מפעל חיים - תרומה מיוחדת לחברה ולמדינה.

את הפרס העניקו לאבי נאור נשיא המדינה שמעון פרס, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר החינוך שי פירון, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ונשיא בית המשפט העליון אשר גרוניס.

בנימוקים לזכייתו של אבי נאור ציינה הוועדה הבוחרת את הזוכים כי "הוא בחר להקדיש את מיטב מרצו וכספו ליוזמות פורצות דרך בתחום המאבק בתאונות הדרכים ובתחום החברה בישראל. אבי נאור הקים ומימן את עמותת "אור ירוק" שמובילה בהצלחה למאבק יסודי ומעמיק בתאונות הדרכים והיוותה גורם מרכזי בירידה משמעותית מספר ההרוגים בשנה לאורך שנים".

הפרס ניתן לאבי נאור גם על פעילותו בתחומים אחרים מלבד תאונות הדרכים: סיוע לנוער בסיכון באמצעות הפורום הציבורי – כפרי הנוער והפנימיות אותו ייסד וכן בזכות פעילותו כיו"ר קרן שח"ף התומכת בקהילות צעירים מהן ייצאו מנהיגי העתיד. בהמשך לפעילויותיו אלו, ציינה הועדה כי "נאור משקיע במגוון רחב של פעולות חברתיות פורצות דרך עם נוער בסיכון ואוכלוסיות מוחלשות. בפעילותו מעמיד סטנדרטים חדשים של מעורבות עמוקה וניהול ברמה הגבוהה ביותר ובכך מהווה מוביל דרך במעורבות חברתית במגזר השלישי".

שר החינוך שי פירון, נשא דברים במהלך הטקס המרגש ושיבח את אבי נאור על זכייתו: "אבי נאור, הפילנתרופ הנדיב בישראל, הוא חתן פרס ישראל על מפעל חיים - תרמה מיוחדת לחברה ולמדינה. הוא פורץ דרך בכל מה שנוגע לאחריות קהילתית ולאומית במגוון תחומים תוך התמסרות לביעור תאונות הדרכים, לקידום תלמידים מוחלשים ולביסוס מקומם של מנהיגי העתיד בקהילות הצעירים".

מעמותת אור ירוק נמסר: "אנו נרגשים עם הענקת פרס ישראל לחברינו, יו"ר העמותה, אבי נאור. מדי יום, אנו עדים לתרומתו האדירה ופועלו המבורך בתחום המאבק בתאונות הדרכים והירתמותו למען החברה הישראלית. יישר כח".
אור ירוק אבי נאור פרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד