כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

צפו: בפארק חוגגים - באגם מחפשים תינוקת

בעת שבפארק מנחם בגין חגגו אלפים, עסקה יחידת החילוץ של זק"א בתרגול איתור תינוקת מתחת לפני המים • גלריה

זק''א. צלילה
זק''א. צלילה

צוות חוד החנית ביחידת הצוללים של ארגון זק"א בחר לחגוג את יום העצמאות ה-66 למדינת ישראל בדרך שונה ומקורית.

לצד אלפי הממנגלים והילדים המקישים זה בזה בפטישי חג מקובלים נערכו מתנדבי הסיירת של יחידת הצוללים לבצע תרגול צלילת חיפוש באגם סקי המים שבפארק בגין בתל אביב, תחת הכותרת "עצמאות מתחת למים".

במהלך התרגיל המדמה תרחיש של תינוקת בת שנה שנפלה מסירת מבלים ששטה באגם נדרשו המתנדבים לבצע תחקור אירוע, תכנוני צלילה מורכבים, ואימון בטכניקות חיפוש התואמות את המתאר בו התרחש האירוע.

לאחר כשלוש שעות חיפוש איתרו המתנדבים את הבובה שהוטמנה מראש לצורך התרגיל לקול תשואות מאות הצופים שקיבלו חוויה נוספת וערכית מלבד המנגל השיגרתי.

רואי ליברמן, עו"ד במקצועו ומתנדב וותיק בצוות חוד חנית אמר כי, "בכל השנה אני עובד מאוד קשה ובמעט החופשות שיש לי אני יוצא לבלות עם בני משפחתי כך שאין לי הרבה ימים לשמר ולשפר את היכולת המקצועית שלי בתחום הצלילה ביחידה, דווקא ביום העצמאות - יום המסמל ציונות וחוסן מצאנו לנכון לבצע את האימון ולהוכיח לעצמנו ולאלו שצפו בנו כי עם ישראל חזק לא רק בזכות הצבא והשלטון אלא אף בזכות מאות אלפי מתנדבים המרכיבים אותו כל אחד בתחומו".

יהודה משי זהב, יו"ר ארגון זק"א, אמר כי, "מתוך שלל הזמנות שקיבלתי להשתתף בהם ביום זה בחרתי להיות עם אחת הסיירות של ארגון זק"א הנדרשים להיות בכוננות מתמדת על חשבונם וללא קבלת תמורה, אני רואה בזה את ערכי הארגון שאני עומד בראשו ומצדיע אף לבני המשפחות של המתנדבים שהסכימו לוותר על הבילוי המשותף לטובת השתתפותם באימון".















































צוללים זקא עצמאות חג מים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד