י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אגודת ישראל וסאטמר יחגגו בתולדות אברהם יצחק

יו"ר מועצת המנהלים של אגודת ישראל באמריקה הרב שלמה ורדיגר יקבל תעודת כבוד במעמד 'גמר הקניין' לשטח ביהמ"ד במאה שערים

האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק וחסידיו
האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק וחסידיו

בקרב חסידי תולדות אברהם יצחק גוברת התכונה לקראת המעמד ההיסטורי 'גמר הקניין', שיערך ביום חמישי בשבוע שם יציינו את סיום רכישת המגרש שעל חלקו עומד בית המדרש של החסידות בשכונת מאה שערים.

המעמד שיערך בראשותו של האדמו"ר ובהשתתפות של עשרות רבנים ואדמו"רים, יערך ברחבה הגדולה שברחוב סלנט, במקום בו עורך האדמו"ר מדי שנה את מעמד ההדלקה של ל"ג בעומר, וסעודת המצוה בבית המדרש.

מעניין לציין שברשימת הנגידים שעומדים בראש רשימת התורמים, ניתן למצוא בין היתר מהעבר אחד את הנגיד הרבני רבי שלמה ורדיגר יו"ר מועצת המנהלים של אגודת ישראל באמריקה, שקיבל את תואר 'נזר קונה הבית', ומהצד השני את הנגיד הסאטמרי הנודע הרב אהרן משה שלאגר שאף הוא יקבל תעודת כבוד על חלקו הגדול ברכישת הבניין.

המעמד ישולב גם עם 'הנחת אבן פינה' לקומה נוספת שתיבנה מעל בית המדרש של החסידות, קומה שלא יכלו לבנות אותה עד לסיום הליך הרכישה של המגרש כחוק.

לכבוד המעמד מקהלת החסידות הלחינה כמה שירים חדשים אותם ישירו ברוב עם.

הנגיד הרב שלמה ורדיגרצילום: הנגיד הרב שלמה ורדיגר
הנגיד הרב שלמה ורדיגר

הגרלה על כרטיסי טיסה לארה"ב
לקראת המעמד הוכרז בחסידות על מבצע ענק שיקיף את כל בני הקהילה גם בארץ וגם בחו"ל, אברכים, בחורים וילדים.

לאברכים הוכרז על מבצע לסיום כל הש"ס עד המעמד. על פי התוכנית מקבל על עצמו כל אברך 5 דפי גמרא אותם הוא אמור ללמוד, ובין הלומדים תתקיים הגרלה על כרטיס טיסה לארה"ב, להשתתף בחתונת נכד האדמו"ר, בנו בכורו של חתנו הרה"צ רבי אריה לייבוש טייטלבוים הי"ד שנרצח במומביי.

הסבא האדמו"ר רואה בחתונה זו כחתונה של בן וישתתף בה משבת העליה לתורה עד אחרי שבת השבע ברכות, במקביל מתקיימת הגרלה לבני הקהילה בחו"ל על כרטיס טיסה לחג השבועות לארץ. עד יום ראשון שלאחר ההכרזה על המבצע לא נשאר דף אחד, כאשר תחרות סמויה מתקיימת בין אברכי הארץ לאברכי חו"ל מי יספק את הסחורה.
מאה שערים ירושלים תולדות אברהם יצחק אגודת ישראל קרן הבנין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד