י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

24 שנות מאסר: נדחה עירעורו של אליאור חן

בג"צ דחה את העירעור ועונש המאסר הממושך יצא לפועל • חן הורשע בשורה של מקרי התעללות קשה בילדים חסרי ישע • כל הפרטים

אליאור חן, פלאש90
אליאור חן, פלאש90

בית המשפט העליון דחה הבוקר (חמישי) את ערעורו של אליאור חן על הרשעתו במקרים רבים של התעללות קשה בילדים חסרי ישע, ועל עונשו - 24 שנות מאסר בפועל, וכן קנס על 700,000 ש"ח.

חן טען בערעור כי העונש שנגזר על שותפיו לביצוע העבירות - בין 17 ל-20 שנות מאסר - נמוך מעונשו שלו, על אף ששותפיו הורשעו בעבירה חמורה יותר מהעבירות שבהן הורשע של ביצוע חבלה חמורה בכוונה.

המשנה לנשיא השופטת מרים נאור קבעה "אכן, עונשו של המערער חמור. אולם, חומרתו עולה בקנה אחד עם אופיים האכזרי של המעשים, התמשכותם וזהותם של הקורבנות – ילדים ופעוטות"

עוד קבעה בהחלטתה "המערער הורשע במעשים נפשעים ואכזריים, אשר בוצעו במשך תקופה ממושכת בילדים ופעוטות וגרמו להם לנזקים קשים – פיזיים ונפשיים כאחד".

בתאריך כ"ד אדר א' תשע"א בית המשפט המחוזי בירושלים גזר על אליאור חן 24 שנות מאסר, ועוד שנה וחצי מאסר על תנאי. עוד גזר בית המשפט, כי חן, שהנהיג כת של התעללות אכזרית בילדים, יפצה את שמונת הילדים בהם התעלל ב-700,000 שקלים.

חן הורשע בתקיפה ובהתעללות בשמונה קטינים, בני משפחה אחת. הוא הורשע בהכאתם, שריפת איבריהם, השקאתם באלכוהול והשמתם בצום ובלילות ללא שינה.

חן התעלל בילדים במטרה לבצע בהם 'תיקונים' שיוציאו מהם "מזיקים ורוע". אחד הילדים שעברו התעללות, נותר במצב צמח עד היום והוא מאושפז בבית החולים.
מאסר התעללות אליאור חן הרשעה עירעור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד