כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

20 דקות לפני שבת: התאגיד סיפק מים לתושבי בני ברק

תאגיד המים 'מי ברק' פעל בערב שבת על מנת לסייע לתושבי בניין מגורים שנותר ללא מים • מנהל התפעול: "אני שמח שזכינו לעזור"

פיצוץ מים לפני פסח ועובדי "מי ברק", ארכיון
פיצוץ מים לפני פסח ועובדי "מי ברק", ארכיון

בערב שבת, חצי שעה לפני הדלקת הנרות, התקבלה קריאה במוקד העירוני מועד בית של בניין מגורים בבני ברק. נציג הועד דיווח כי אירע פיצוץ בצינור המים הראשי השייך לבניין, הצינור מאוד ישן והאינסטלטור שהוזמן לא הצליח לתקן את התקלה ועזב את המקום. התושב עוד סיפר כי הגיעו אורחים לשבת ויש עשרות דיירים בבניין וכי הם עומדים להיוותר ללא מים.

למקום הוזעק מנהל התפעול של 'מי ברק' מר ניר גורי, וניתנה התראה לצוותי המים בתאגיד לטיפול באירועים מסוגים אלו. בהתאם להערכת המצב הוחלט כי לא ניתן יהיה לתקן את התקלה עוד בטרם כניסת השבת מפאת קוצר הזמן והתאגיד יציב עוקב נייד עם 1,000 ליטר מים המיועד לשעת חירום על מנת לספק לתושבים מים במשך השבת ועד לתיקון התקלה.

מנהל התפעול בתאגיד המים מים 'מי ברק' ניר גורי אמר: "אני שמח שהצלחנו לסייע לדיירי הבניין. המוטו של התאגיד הוא - עושים כל מה שאפשר במטרה שלא להשאיר אף אחד ללא מים ובמיוחד בשבת וחג ואני שמח ששוב הצלחנו לסייע על הצד הטוב ביותר".

מנכ"ל תאגיד המים מי ברק דוד צלניק אמר: "ע"פ הנחית ראש העיר הרב חנוך זייברט השירות לתושב הוא המטרה העליונה של משרתי הצבור. התאגיד אמון על אספקת מים רציפה לתושבים ללא פשרות ובכל נקודת זמן ומקום. פתרון הקצה המהיר והיעיל שניתן במקרה זה בדקות האחרונות לפני כניסת השבת - מבטא היטב את רוח התאגיד ועובדיו המסורים ויישר כוח למנהל התפעול ניר גורי".
ברק מים תאגיד שבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד