כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

אושרו שורת המינויים בעיריית בית שמש

אבוטבול: "אני קורא לכל חברי המועצה מכלל הסיעות והמגזרים השונים, לבוא ולהצטרף לעשייה חיוביות שתבנה ותצעיד קדימה את בית שמש, כי ביחד נבנה את עיר העתיד"

ישיבת המועצה הראשונה בבית שמש, צילום: יעקב לדרמן
ישיבת המועצה הראשונה בבית שמש, צילום: יעקב לדרמן

מליאת מועצת העיר החדשה הבית שמש התכנסה לישיבת מליאה שניה, שהיא למעשה כינוס המליאה הראשון לאחר טקס המליאה החגיגי, במהלך הישיבה אושרה חלוקת התפקידים והתיקים בעיריה לאחר שהובאה ע"י ראש העיר אבוטבול לאישור חברי המועצה.

על רקע הקריאות הנשמעות ללא הרף מחברי המועצה החילונים שנשארו באופוזיציה לפעול לחלוקת העיר קרא להם אבוטבול לשוב לשולחן המושא ומתן לכניסה לקואליציה העירונית בכדי להגיע לשיתוף פעולה: "אני קורא לכל חברי המועצה מכלל הסיעות והמגזרים השונים, לבוא ולהצטרף לעשייה חיוביות שתבנה ותצעיד קדימה את בית שמש, כי ביחד נבנה את עיר העתיד".

"אנו יוצאים לדרך חדשה ובכוחות מחודשים, לאחר שקיבלנו שוב ושוב את אמון הציבור. חברי המועצה הטריים והותיקים רעבים להצלחה ולפעילות, לאחר שבמשך תקופה ארוכה שותקו מוסדות העירייה בשל שני סבבי הבחירות שנערכו בעיר וכעת כולנו שועטים קדימה להמשיך לפתח את העיר", הוסיף אבוטבול.

סדר חלוקת התיקים כפי שהתפרסם כבר בעת החתימה על ההסכם הקואליציוני בישיבת המועצה הראשונה כאשר נציג דגל התורה ממשיך להחזיק את תיק תכנון ובניה יחד עם תיק כח אדם. את תיק החינוך יחזיק אבוטבול עצמו יחד ישעיהו ארנרייך, כספים, תמיכות - מרדכי דירנפלד. בריאות, הנחות ומחיקת חובות - ישראל סילברסטיין. תנועה - שמואל גרינברג. רווחה - הרב יגאל חדד.

את תיק איכות הסביבה ובטיחות ברדכים קיבל מאיר בלעיש. ותיקי הביקורת, מל"ח ובטחון וחרום נשארו עבור נציגי האופוזיציה.

מלבד תפקידי היו"רים קיבלה כל סיעה גם חברויות בוועדות העירייה השונות.

בעיריית בית שמש מציינים, כי בהרכב חברי הועדות וכן במינוי היו"רים, נלקחו בחשבון ע"פ החוק חלקה היחסי של כל סיעה וממנה נגזר חלקה בוועדות העירייה, כאשר את מי למנות ולאיזו ועדה, זה תלוי בשיקול דעתו של ראש העיר אשר הרכיב את הרשימה הנ"ל.
אבוטבול בית שמש מינויים לדרמן מועצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד