י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

האקדמיה לפיננסים: המקצוענים מגיעים לבני ברק

האקדמיה לפיננסים מבית מגדל שוקי הון משיקה את השלוחה החרדית, ומציעה מגוון רחב של קורסים מקצועיים בתחומים המבוקשים ביותר בישראל

אבי קאופמן, מנכ"ל האקדמיה לפיננסים
אבי קאופמן, מנכ"ל האקדמיה לפיננסים

האקדמיה לפיננסים מובילה את תחום לימודי שוק ההון בישראל, עם שלוש חטיבות לימודים הנחשבות למצוינות ולמקצועיות בישראל, כולל: קורסי השקעות בשוק ההון, הכנה לבחינות רשות ניירות ערך, לימודי יזמות עסקית ולימודי השקעות ויזמות נדל"ן.

הקורסים המקצועיים מעניקים לתלמידים מקצוע מפרנס תוך תקופה קצרה, ללא צורך בבגרות או השכלה כללית אחרת. ערב מבוא מיוחד לגברים יתקיים אי"ה ביום שני הקרוב, י"ב אייר (12.5) בשעה 19:00 בדיוק, בבית מגדל שוקי הון, רח' רב סעדיה גאון 26 תל אביב, בהשתתפות בכירי המומחים של האקדמיה לפיננסים.

אבי קאופמן, מנכ"ל ומייסד האקדמיה לפיננסים אומר עם השקת השלוחה החרדית כי, "כגוף המוביל בישראל בתחום לימודי הפיננסים, אנו שמחים להשיק את השלוחה החרדית, במסגרתה נציע את מגוון הקורסים המקצועיים שלנו גם לתלמיד החרדי, במסגרת ייעודית ונפרדת ובאווירה חרדית. תלמידי האקדמיה לפיננסים זוכים ללמוד מהמרצים הטובים ביותר בתחומם, ומי שמתמצא יודע שאכן מדובר בכוכבים הגדולים ביותר הפעילים כיום בשוק ההון הישראלי, כמו גם בעולם ההשקעות הנדל"ן והיזמות העסקית.

"מאחר שאנו חלק אינטגרלי מקבוצת מגדל המחויבות שלנו למצוינות היא מוחלטת, וזו כולל בראש ובראשונה מחויבות עמוקה להצלחתו האישית של כל תלמיד במהלך הלימודים. בוגרי האקדמיה לפיננסים משתלבים בהצלחה בשוק העבודה הן בארגונים מובילים והן כמשקיעים עצמאיים ויזמים".

חטיבת לימודי שוק ההון של האקדמיה לפיננסים מתמחה בהעברת קורסים איכותיים בשוק ההון, החל מקורסי העשרה בשוק ההון דרך קורסים מתקדמים באופציות ונגזרים, וכלה בהכנה לבחינות המקצועיות של רשות ניירות ערך ומשרד האוצר.

היתרון הגלום בשייכות לבית השקעות מוביל, בא לידי ביטוי ביכולת להעמיד לרשות התלמידים את המרצים המומחים בישראל, המעודכנים ביותר והמנוסים ביותר בשוק ההון, עם ידע מקצועי וניסיון פרקטי נרחב. אחוזי המעבר של בוגרי האקדמיה לפיננסים בבחינות הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר הם מהגבוהים בישראל, כאשר האקדמיה מפרסמת באופן גלוי בכל מועד את אחוזי המעבר של הסטודנטים שלה בכל בחינה ובחינה.

האקדמיה לפיננסים אף הוציאה לאור ספרי לימוד בכל המקצועות הנדרשים לבחינות רשות ניירות ערך ומשרך האוצר, והם מקיפים ומספקים הסברים על כל החומר הנדרש לבחינות בצורה בהירה ופשוטה.

חטיבת היזמות מציעה מגוון קורסים מקצועיים ביזמות עסקית פרקטית, המעניקים ליזם הפוטנציאלי התנסות מרתקת ומעמיקה עם עולם היזמות, כולל כלים מקצועיים, הדרכה והכוונה בקידום עסקים קטנים במדיה הדיגיטאלית. חטיבת לימודי נדל"ן מציעה מגוון קורסי נדל"ן בסיסיים ומתקדמים, כולל שילוב מסלולי התמחות תוך מתן דגש על סגל מרצים מהשורה הראשונה המשלבים לימודי אקדמיה לצד עיסוק מקצועי בתחומי הנדל"ן השונים.

בין הקורסים המוצעים במסגרת החטיבה: לימודי נדל"ן, נדל"ן כמקור הכנסה, מימון עסקאות ומשכנתאות, תמ"א 38 ופינוי בינוי וכן קורס מעשי לעסקאות נדל"ן.
חרדים אקדמיה מסלול פיננסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד