כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

האשמה: מרגל ישראלי פרץ לחדרו של סגן הנשיא

גורמי ביון אמריקניים ממשיכים לתקוף את ישראל והפעם: מרגל התגלה בתעלת אוורור בחדרו של סגן נשיא ארה"ב לשעבר

אל גור
אל גור

שוב טענות על פעילות ריגול שמבצעת ישראל נגד ארצות הברית: המגזין האמריקני "ניוזוויק" פרסם מאמר נוסף, ובו הינו טוען כי במהלך ביקור בישראל של סגן הנשיא האמריקני לשעבר, אל גור, התגלה מרגל ישראל בתעלת האוורור שבחדרו בבית המלון.

לפי תגובת גורמים ישראלים מדובר כפי הנראה באיש תחזוקה של המלון, ולא ידוע להם דבר על הטענות הללו.

לפי הטענות בכתבה, ישראל עסוקה בגניבת סודות טכנולוגיים ותעשייתיים והיא מפתה מדענים אמריקנים ובכירים במערכת הביטחון, להגיע לישראל, שם הם גונבים מהם טכנולוגיות סודיות.

במאמר, המתבסס על ראיון עם אנשי מודיעין אמריקנים בעילום שם, אומרים הבכירים כי "ישראל מטופלת בכפפות של משי. אם הודו ויפן היו נתפסות עבור מעשים דומים, זה היה הופך לשערורייה בינלאומית".

מספר בכירים טענו כי "אין אף מדינה שמנצלת את הקרבה לארה"ב עבור מטרות ריגול כמו ישראל. לישראלים זה לא אכפת. אתה תופס אותם בשעת מעשה והם מושכים בכתפיים ושואלים אם אתה רוצה עוד משהו".

אם היה ספקות מה מטרת המאמר הוא מובהר מר לטענות שהובאו בכתבה הקודמת, לגבי הסיבות "האמתיות" שלכאורה בשלן לא מקבלים ישראלים וויתור על וויזה לארה"ב. "מספרם ההולך וגדל של אזרחים ישראלים צעירים שמקבלים וויזה קבועה לארה"ב מעורר דאגה בשל החשד שחלקם כבר משרת את הריגול הישראלי, או שהגיע לשם מלכתחילה בזכות הדרכונים הגנובים והאבודים שמתאפשרים תודות למדיניותה של ממשלת ישראל".
ריגול ישראל ארה''ב ביון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד