י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

למדת משנה? קבל קפה

יוזמה חדשה בחסידות סקווירא: תלמד משנה לעילוי-נשמת או לזכות התורם, גש אל גבאי מיוחד, קבל כרטיס תואם המוכנס אל חריץ במכונת הקפה - והזמן את הקפה הרצוי לך

למדת משנה? קבל קפה
מהיר חימה

מכונות הקפה הולכות וצוברות תאוצה. בכל פינת רחוב ניתן למצוא מכונת קפה, המספקת קפה לעוברים ושבים, תמורת תשלום, כמובן. גם בהיכלי בתי המדרש ניתן למצוא מכונות קפה המשרתות את הלומדים.

התפתחות העולם הטכנולוגי, הפכה את מכונות הקפה למעצמה של ממש. בכל מכונה כזו תוכלו למצוא עשרות סוגי קפה, ואף לשלם באמצעי תשלום שונים. החל מכסף מזומן, עובר דרך כרטיס אשראי ואפילו באמצעות הטלפון הסלולארי.

אך אם תיכנסו לשיכון סקווירא שבמדינת ניו יורק, תראו מחזה מיוחד: אל מכונת הקפה הממוקמת בפינת בית המדרש, ניגשים אברכים צעירים, מכניסים כרטיס - ומזמינים את הקפה המבוקש.

מדובר בפעילות אותה יזמו מספר עסקנים במקום. היוזמה החדשה מאפשרת לכל החפץ בקפה ללמוד משנה - ותמורתה לקבל כוס קפה. וכך, מי שיש לו יום שמחה או יארצייט, רוכש את תואר 'פרנס היום', משלם מראש את כוסות הקפה של אותו יום, וכל מי שלומד משנה לעילוי נשמת או לזכות התורם ניגש אל גבאי מיוחד, ומקבל כרטיס המוכנס אל חריץ במכונת הקפה.

המבצע הולך וצובר תאוצה, וכבר כעת ישנו ביקוש רב לתרום למבצע המיוחד - וכולם יוצאים נשכרים: התורמים, היודעים שהקפה שתרמו מרווה את צמאונם של הלומדים, והלומדים זוכים לאספקה סדירה של קפה חם ואיכותי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד