כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הבן לקראת שחרור, אך המשטרה עיכבה את האם

המשטרה עצרה שני צעירים תושבי אלעד ב"חשד לביצוע פשע על רקע לאומני"; המשפחה: "איבדו את העשתונות, שכחו מי האויב"

תג מחיר
תג מחיר

ביום שישי לפנות בוקר, נעצרו על ידי בלשים מימ"ר ש"י שני נערים בצומת אלעד אשר היו בדרכם לביתם, בחשד לקשירת קשר לביצוע פשע "תג מחיר". בתיקו של אחד מהשניים נמצאו מסמרים וטושים בעוד שבתיקו של השני לא נמצא דבר.

אתמול האריך בית משפט השלום את מעצרם ביומיים, עד למחר (שני). הבוקר בערר שהוגש לבימ"ש המחוזי ע"י עורך דינם עוה"ד בן גביר המייצגם מטעם ארגון חננו, קבע בימ"ש המחוזי כי ככל שלא תיהיה התקדמות בחקירה יש לשחררם מחר.

בשעות האחרונות נעצרה אמו של אחד מהעצורים. האם כבת 45 תושבת העיר בית שמש, נעצרה בביתה בהפתעה ונלקחה לחקירה בימ"ר ש"י.

מבני משפחתה נמסר כי "המערכת איבדה את העשתונות, רק בשבוע שעבר היו מספר פיגועים ונרצחה יהודיה, ובמקום להלחם באוייב האמיתי היא מבזבזת את זמנה על יהודים טובים. הגיע הזמן להבדיל בין אוהב לאוייב".

עו"ד איתמר בן גביר המייצג את האם מטעם ארגון חננו מסר כי "בית המשפט קבע היום שאם אין התקדמות בחקירה יש לשחרר את בנה של האם. המשטרה החליטה לעשות הצגה לבית המשפט וחמור מכל להפעיל לחץ פסול על הילד שיראה שאמו במעצר וימסור הודאה שקרית. מה לא עושים כדי לרצות את אהרונוביץ.."

ממשטרת מחוז ש"י נסמר כי האם עוכבה לחקירה בחשד לשיבוש הליכי חקירה.

בנוסף, משטרת מחוז ש"י עצרה 2 צעירים, בני 18 ו-23, האחד תושב בנימין והאחר מהשפלה, בחשד שהיו מעורבים באירועים של פשיעה על רקע לאומני.

פרקליטם, עדי קידר, אמר כי השב"כ מונע מאחד העצורים להיפגש עם עורך דין. לדבריו, "שוב אנו עדים לשימוש קיצוני ולא-מידתי בהליכים חד-צדדיים הנהוגים רק נגד מגזרים מסוימים כדי להשתיק את דעת הקהל".
אלעד עצורים תג מחיר לאומני בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד