ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

פינדרוס תוקף; סיבוב נוסף במאבק מול ברקת

הפעם על רקע שכונת המריבה - קרית יובל, על הפרק: דחיית הבחירות למנהל הקהילתי לעוד שנה וחצי • "אפלייה של כאלף משפחות"

ברקת, פינדרוס ודייטש בימים טובים יותר
ברקת, פינדרוס ודייטש בימים טובים יותר

פינדרוס בפניה נזעמת לראש העיר ברקת : דחיית הבחירות במינהל הקהילתי בקרית יובל לחודש יוני 2015 מהווה הפרה בוטה של כללי הדמוקרטיה.

במכתבו, פותח פינדרוס בציטוט נוסח החוק והפרת הסעיף הנוגע לבחירות: "מדובר בהפרה בוטה של כללי המנהל התקין, וזאת לאור העובדה שמועד הבחירות היה אמור להיות באוקטובר השנה".

כמו כן הוא מצטט סעיף מתקנון הבחירות להנהלת מינהל קהילתי שאומר: "ההנהלה הזמנית תכהן לפרק זמן שלא יעלה על שנתיים מיום מינויה או עד לבחירת הנהלה חדשה בבחירות שייערכו באזור לפי המוקדם", בכך הוא מבקש בעצם לבטל את ההחלטה השערורייתית לדחות את הבחירות בעשרה חודשים נוספים.

כזכור, בשכונת קרית יובל מתנהל מאבק קשה כנגד התושבים החרדים אשר הגיעו להתגורר בשכונה. ועל רקע כך דוחה המינהל הקהילתי "יובלים" את הבחירות בכדי להצר את צעדיהם של התושבים החרדים ולדחוק את רגליהם מהשכונה.

יצחק פינדרוס מוסיף במכתבו אל ראש העיר, כי כל דחיה נוספת של הבחירות למנהל הקהילתי 'יובלים' הינה זלזול בערכי הדמוקרטיה ומהווה פגיעה חמורה בלמעלה מאלף המשפחות הנתונות בידי מנהל קהילתי לעומתי, שפועל ככל שביכולתו להצר את רגלי התושבים החרדים בשכונה ומתעמר בהם בכל דרך.

הוא מבקש להזכיר לראש העיר כי חברי המינהל הקהילתי, שרובם חברי 'קרית יובל החופשית', מסרבים בעקביות לתת שירותים לתושבים החרדים והדת"ל, כאשר בשירותים שבמימון העיריה הם מסרבים לקבל את הכסף, על מנת שיוכלו להעלים עין מצרכי התושבים.

במקביל, מבקש יצחק פינדרוס מראש העיר ניר ברקת "להורות על הפסקת תקצוב המנהל הקהילתי עד לקיום הבחירות בפועל, על מנת למנוע המשך האפליה של כאלף המשפחות החרדיות, ובנוסף משפחות דתיות-לאומיות המתגוררות בשכונת קרית יובל".

בסיום מכתבו, פונה יצחק פינדרוס אל ראש העיר ומציין: "אני סמוך ובטוח, כי לא תתמוך במהלך פוגעני זה ולא תתן את ידך להתעמרות בתושבים, אלא תצטרף לדרישתי הנחרצת לקיים בחירות באופן מידי במנהל קהילתי 'יובלים'".
פינדרוס ברקת ירושלים קרית יובל מאבק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד