כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

יתד נאמן יפצה את יעקב לבין ויואב ללום

מחיר ההשקפה: יתד ישלם לעו"ד ללום פיצויים בסכום של כ-300 אלף ש"ח • אושר ההסכם בין לבין לגליק, יפוצה ב-2 מיליון ש"ח

לבין. צילום: קובי הר צבי
לבין. צילום: קובי הר צבי

סיום מאבקי השליטה ביתד נאמן: תביעתו של מנכ"ל העיתון לשעבר, יעקב לבין, נגד יתד נאמן, שהחלה בקול רעש גדול - הסתיימה לבסוף בהסדר פשרה שאושר בימים האחרונים על ידי בית הדין לעבודה, ובמסגרתו יסתפק לבין בכמחצית מהסכום אותו תבע מלכתחילה.

התביעה, שהתבססה על דרישה לפיצויים בגין פיטוריו ופיצוי נוסף על עוגמת הנפש, הייתה בגובה של כ-4 מליון ש"ח. כאמור, על פי ההסדר שהושג יקבל לבין כמחצית מהסכום בסך של כ-2 מיליון שקל. יצויין, כי בהסכם שנחתם בין הצדדים יתד אינו מודה בשום סעיף מתביעתו של לבין.

בתוך כך, היום (ב) הכריע בית משפט השלום בירושלים כי על העיתון יתד נאמן לשלם סכום פיצויים של כ-300 אלף שח לעו"ד יואב ללום, בגין דברי לשון הרע שנטען כי נכתבו כנגדו בפרשת עמנואל.

מבירור עם אישים המקורבים להגנה עולה כי משמעותו של הניצחון איננה נוגעת כלל לכתב התביעה ולתוכן התביעה, משום שלא הוגש כנגדה כתב הגנה כלל מסיבות טכניות.

"מסיבות של טעות בלוח הזמנים לא הוגש כתב הגנה, וכך הפסיקה שהתקבלה איננה רלוונטית כלל. יוגש ערעור ובו פירוט כתב ההגנה. אין טעם להתייחס לפסיקה שאיננה נוגעת כלל לכתב ההגנה", אומרים גורמים ב'יתד' ל'בחדרי חרדים'.
פיצוי תשלום יתד לבין ללום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד