י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

"אך ורק גורמים מקצועיים מטפלים בפרשה"

משפחתו של החסיד שנעצר בספרד, בראיון ראשון ובלעדי ל'בחדרי חרדים': "אף גורם לא יעסוק בענין מישראל, המשפחה עומדת על כך שרק גורמים מקצועיים ואחראים מספרד יטפלו בנושא" • ההבהרה מגיעה לאחר הפרסום על מעורבותו של החיד"ו וייס בפרשה • "בעלי ניסיון בעבר בלפחות שלושה מקרים של ישראלים שהסתבכו" • כל הפרטים

החסיד מצפת העצור במדריד. טושטש ע"י 'בחדרי חרדים'
החסיד מצפת העצור במדריד. טושטש ע"י 'בחדרי חרדים'

פרשת מעצרם שני החרדים במדריד, ממשיכה להסעיר את הציבור החרדי.

כפי שדוחח ב'בחדרי חרדים', נעצרו שני חרדים, חסיד ברסלב מצפת ובחור ישיבה בבירת ספרד, על רקע חשד למעורבות ברשת להפצת סמים.

בן משפחה של החרדי מצפת, מגולל לראשונה בשיחה בלעדית עם 'בחדרי חרדים' את פרטי הפרשה, ומבקש להבהיר בשם בני המשפחה: "אף גורם לא יעסוק בענין של המעצר - לא גורם מישראל ולא משום מקום אחר בעולם, המשפחה עומדת על כך שהענין יטופל רק על ידי גורמים מקצועיים ואחראים בספרד, אשר לאור ניסיונם בעבר, בלפחות שלשה מקרים, הם הצליחו לשחרר ישראלים שנתפסו בנסיבות דומות".

בן המשפחה העניק את השיחה ל'בחדרי חרדים' על רקע הודעתו של החיד"ו וייס מאנטוורפן, על כוונתו להתערב בפרשה כפי שגם התערב בפרשת אסירי יפן, בה הצליח לשחרר את העצורים.

כך גם, ל'בחדרי חרדים' נודע כי פרקליטת העצורים בספרד, מסרה כי כפי הנראה למשטרת ישראל היה מידע מודיעיני מוקדם אודות העבירה אותה עמדו לבצע החשודים. המידע הועבר למשטרה המקומית בספרד, והיא ביצעה מעקבים אחר השניים, מרגע כניסתם למדינה ועד למעצרם".
ספרד ברסלב סמים מדריד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד