כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

רשב"י ממעוף הציפור • יוזמה: מסוקים VIP למירון

יוזמה חדשנית: מסוקים יטיסו מתפללים למירון להילולת רשב"י • המפעילים: "תהיה הטסה המונית סביב השעון, וביחס VIP"

רשב"י ממעוף הציפור • יוזמה: מסוקים VIP למירון

מיזם חדש תופס תאוצה בימים אלו. בעוד בשנים עברו יכלו רק רבנים ואישי ציבור להגיע לציון הרשב"י בטיסה חוויתית, השנה יש גם לא מעט אנשי עסקים שהחליטו לטוס עם מסוק מהיר ובטיחותי מירושלים תל אביב ונתב"ג. להיות בפחות משעה מירושלים במירון? זה נשמע כמו חלום, אבל בשביל לא מעט אנשים מדובר בדרך קסומה להגיע בשלוות הנפש לציון הרשב"י.

משיחה עם מארגני הטיסות עולה כי יש ביקוש גדול לכרטיסי הטיסה, "ישנם לא מעט אנשי עסקים שזמן שווה הרבה מאוד כסף עבורם, ואם תמורת כמה מאות דולרים הם יכולים להיות במירון הלוך חזור תוך פחות מ-3 שעות זה שווה מאוד עבורם, כמובן שמתאפשר זמן שהייה ארוך יותר".

אבל לא רק אנשי עסקים, אנשים רבים נאלצים להוזיל אלפי שקלים על מיטות במירון, עלות זו מצטרפת לעלויות גבוהות של אוכל, נסיעות ויום עבודה לא מנוצל. כל זה מלבד החוויה המדהימה בטיסה במסוק וראייה של תמונה פנורמית ממעוף הציפור של הר מירון ואבוקות האש. "זו חוויה מדהימה שרק מי שניסה יכול להבין".

המסוקים ימריאו משלושה מוקדים שונים: ירושלים, תל אביב ונתב"ג - לשם יגיעו הנרשמים, שייפרדו מכמה מאות דולרים בעבור צד אחד (ומכמה מאות נוספים, אם ברצונם גם לשוב באמצעות המסוק ליעדם. המסוקים ינחתו במרחק 6 דק' נסיעה מציון הרשב"י, ומשם יקח אותם רכב מפואר עד הציון, והם יפעלו הלוך ושוב לאורך כל היממה - בכפוף לכמות הנרשמים מראש.

הטייסים הם טייסי החברה - יוצאי טייסת המסוקים של חיל האוויר, בעלי ניסיון מבצעי ואזרחי עשיר ובעלי רקע בטיחותי ללא תאונות טיסה. המסוקים טסים במהירות של כ-120 קשר (כ-220 קמ"ש) ומכילים מספר מקומות משתנה, לבחירתכם:

מפואר רגיל - Bell-412: מסוק מפואר רגיל המכיל 11 מקומות ישיבה ו-2 טייסים.
מפואר VIP - BO-105: מסוק מפואר המכיל 4 מקומות ישיבה.
מפואר VIP פלוס - Bell-429: מסוק מפואר המכיל 7 מקומות ישיבה ו-2 טייסים.

מסוקי החברה מתוחזקים באופן שוטף על ידי חברת "אלביט מערכות", חברה מוערכת ומקצועית, הפועלת לפי התקנים הבינלאומיים המחמירים ביותר ואשר עברה בהצלחה ביקורות שבוצעו בידי חברות מהגדולות בעולם, המתמחות בביקורת אווירית. המסוקים בעלי שני מנועים סילוניים, המבטיחים טיסה בטוחה.

המפעילים גם מבטיחים חוויה מיוחדת כאשר המסוקים יבצעו סיבוב מעל מירון ויאפשרו לנוסעים נקודת מבט ייחודית על הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר. אם הזמן יאפשר - המסוקים יעברו גם מעל ערים חרדיות ברחבי הארץ. בנוסף, לכל נוסע במסוק ישנה אוזניה - באמצעותה הוא יכול לשמוע את הסברי הטייס לאורך נתיב הטיסה, כמו כן - יוגש כיבוד קל במהלך הטיסה.

"הנגידים קנו טיסה לאדמו"רים"
פיני רוזנברג, יזם הפרוייקט ומנהל חברת flights miron, מסביר ל'בחדרי חרדים': "בכל שנה יש הרבה שמתלוננים על הזמן שנמשכת הנסיעה ועל הפקקים, (קריסה בחניונים וכו') שלא לדבר על למצוא חניה בהר ולהיטלטל עם ילדים או מבוגרים, השנה, בפרט בשל כך של"ג בעומר חל במוצאי-שבת, הרי שמי שלא ישהה במהלך השבת במירון עשוי להפסיד את ההדלקות הראשונות, ומניסיון, גם הפקקים הנוצרים במוצאי השבת מעכבים את התנועה בדרך למירון. לכן, פיתרון של שימוש במסוקים נראה כמו הרעיון הטוב ביותר".

• כמה מקומות יש בכל טיסה כזו?

"יש לנו מגוון אפשרויות. האפשרות הקלאסית והרגילה היא מסוק מפואר בעל 11 מושבים. בנוסף אנו מציעים דירוג גבוה יותר של VIP שישולב במסוק של 6 נוסעים ושל 7 נוסעים ויש גם למי שמעוניין ביותר פרטיות מסוק בעל 4 מושבים, ובנוסף יש לנו מסוק מיוחד לאדמו"רים. מסוק פאר ה-vip פלוס+ bell 429. מדובר במסוק יחודי ובלעדי בארץ".

" האם מדובר בפתרון לגבירים בלבד?

"מחירי השהות במושב מירון נעים סביב ה-1000$ דולר ומעלה למיטה ומאמירים בכל שנה, במיוחד השנה שצפויה קריסה מערכות טוטאלית. הרעיון הוא לאפשר לכמה שיותר אנשים להגיע באופן הנוח ביותר. עם זאת, הכמות מוגבלת. לכן כל הקודם זוכה".

• כמה נרשמו עד עכשיו?

"יצאנו אמש עם הקמפיין ועד כה התמלאו 7 מסוקים, ואנו נערכים בהתאם לצורך. יש להבין שהמסוקים שלנו בסטנדרטים הגבוהים ביותר בשוק הישראלי. במידה ולא נוכל לספק את כמות הנרשמים נשקול לחכור מסוקים נוספים מקפריסין.

"יש עד כה התעניינות רבה, מהארץ ומהעולם נקבעו זמני הטיסות, והם יותאמו לפי הביקוש והצרכים. עם זאת, אני כבר יכול לומר ששני אדמו"רים חשובים נוסעים עמנו במהלך ההילולא - תרומת נגידים מהחסידויות שלהם".

קישורים:
אתר החברה - לחץ כאן
טיסה תל אביב מחיר מסוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד