י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

המלצה חמה לקניה חכמה

הטור שחוסך לך את הכסף, ועם זאת מספק לך חווית שופינג כמו שאת אוהבת...

המלצה חמה לקניה חכמה

רות גנץ- בלוגרית לענייני קניות חכמות ורכישות וירטואליות תציג בפנינו מדיי שבוע קופונים/ הטבות/ קודים / מבצעים יחודיים למגוון רחב של חנויות האינטרנט ומותגים המובילים. שווה לעקוב, לגזור, ולממש בקניות הקרובות.



* קרטר'ס ואושקוש, חנות אונליין לבגדי תינוקות וילדים איכותיים ויפים, במבצע באתר 60% הנחה על כל החנות. מה שלא תראו באתר זה תוספת 20% בקניה מעל 40$ עם קוד קופון - לא ניתן לשלוח לארץ ישירות דרך האתר אלא עם חברות שילוח.











* אתר יוצא דופן, מציע ללקוחותיו בגדי נשים וילדים, נעליים וכן, גם תיקי מעצבים ומותגים מוכרים וטובים כמו לואי ויטון, פנדי, גוצ'י, קייט ספייד, מארק ג'ייקובס, מייקל קורס ועוד רבים וטובים, בחצי מחיר ואף פחות.







רוב הפריטים באתר הם יד שניה במצב מעולה, אך ניתן למצוא בו גם הרבה מאד פריטים יד ראשונה. יש אפשרות לסנן זאת בתוצאות החיפוש. כל פריט נבדק בקפידה ורק אחרי שעמד בכל התקנים, מוצע למכירה. לאחרונה השיק האתר את קולקציית התיקים שלו במחירים חסרי תקדים. מציעה לבדוק מה ימצא חן בעיניכן ולא לחשוב פעמיים. - ישנה אפשרות לחפש לפי שם מותג ספציפי. - בקניית בגד או נעל יש לשים לב כי לכל פריט מידה אחת בלבד. - ניתן למכור לאתר פריטים שאינם בשימושכם יותר. - האתר אינו מבצע משלוחים לארץ ניתן לשלוח עם חברות שילוח.















הרשמה לאתר דרך הלינק  המצורף למטה - מקנה לכן 10$ מתנה לקניה הבאה שלכם: 

 

כל זה והרבה יותר בעמוד הפייסבוק של הכותבת

קישורים:
לינק לאתר קרטרס
לינק לאתר הקניות יד 2
לינק לדף האישי של הכותבת
קניות אופנה מוצרים דילים שופינג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד