י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

האדמו"רים מ'תולדות' ימריאו יחד למירון?

כהמשך למסע השלום בין חסידויות 'תולדות אהרן' ו'תולדות אברהם יצחק', הזמין האדמו"ר מתולדות אהרן את אחיו להצטרף עמו לטיסה במסוק מיוחד להדלקות במירון • חסידי תולדות אהרן מציינים: "טרם קיבלנו תשובה" • ואילו בתולדות אברהם יצחק טוענים: "לא שמענו על כך, אין לנו מושג במה מדובר"

מסוק. צילום: ישראל ברדוגו
מסוק. צילום: ישראל ברדוגו

האדמו"ר מתולדות אהרן ימריא השנה - כבשנה שעברה - במסוק מיוחד לציון הרשב"י במירון, בכדי להשתתף במעמד ההדלקה המרכזית בהשתתפות רבבות, החותמת למעשה את שורת ההדלקות בציון הרשב"י במירון.

האדמו"ר יוצא עם מסוק מירושלים למנחת בספסופה הסמוך למירון, בכדי שיוכל להגיע במהירות סמוך לשקיעה ולהעלות את אבוקת האש, במעמד מרגש במיוחד - בו מעורר האדמו"ר את המשתתפים בדברי חיזוק והתעוררות.

השנה נשלחה הזמנה מפתיעה מבית האדמו"ר מתולדות אהרן לאחיו האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק, בכדי להזמינו לטוס עמו ביחד למעמד ההדלקה. זאת משום שמעמד ההדלקה של תולדות אברהם יצחק נערך כשעה קודם ההדלקה בתולדות אהרן.

בתולדות אהרן אומרים כי עדיין לא התקבלה תשובה מבית האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק להצעת אחיו, מנגד גורמים בתולדות אברהם יצחק טוענים כי עדיין לא הגיעה הפנייה לבית האדמו"ר, ו"אין לנו מושג על מה מדובר".

אין ספק כי טיסה שכזו אם תתקיים תביא להמשך האחדות והפיוס שנרשמו בתקופה האחרונה בין החסידויות, כהמשך לתופעה מבורכת המתרחבת בכלל החצרות החסידים.

כזכור, לפני כשבועיים פורסם ב'בחדרי חרדים' כי האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק הגיע לשמחת הבר מצוה לנכדו של אחיו האדמו"ר מתולדות אהרן, ובמהלך השמחה, בצעד נדיר, שוחחו האחים במשך למעלה מעשרים דקות.
תולדות אהרן אברהם יצחק מסוק הדלקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד