כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

עכשיו זה רשמי: השירות הטוב ביותר ב-Orange

דו"ח המועצה לצרכנות ודו"ח משרד התקשורת לשנת 2013 קובעים: Orange מובילה בשירות • אינפורמטיבי

עכשיו זה רשמי: השירות הטוב ביותר ב-Orange

בעולם בו שירות הפך למושג ידוע ומקובל, אבל לא ממש מצוי, לא פשוט למצוא בשוק התקשורת מקום בו הלקוח עצמו מעיד על שביעות רצון, או במונחים רלוונטיים, "יש מישהו מאחורי הקו...".

השירות האיכותי של Orange זכה להוקרה נוספת על ידי דו"ח המועצה לצרכנות לשנת 2013, שפורסם זה לא מכבר, שקבע כי לפרטנר שיעור התלונות הנמוך ביותר מבין חברות הסלולר, בפער משמעותי לעומת המתחרות הוותיקות. לזכייה זו, מצטרף דו"ח פניות הציבור של משרד התקשורת לשנת 2013 אשר קבע כי פרטנר במקום הראשון, במספר התלונות הנמוך ביותר, ביחס שבין כמות התלונות המוצדקות לגודל החברה בשוק.

הוקרות אלו מתווספות לסקרים שנערכו לפני מספר חודשים בתחום השירות ללקוח, המעידים על מתן שירות מצטיין ללקוחות החברה. סקר מרקטסט לדירוג חווית הלקוח, קבע כי Orange מובילה בדירוג חווית הלקוח. מנתוני הסקר, שבחן מדגם מייצג של לקוחות מכל החברות, עולה כי החברה רשמה, זו שנה שמינית ברציפות, את התוצאות הגבוהות ביותר במדדים, שהוגדרו כעיקריים במדד חווית הלקוח: שביעות רצון כללית, שביעות רצון מבהירות ופשטות החשבונית, שביעות רצון ממקצועיות השירות, מידת האמינות והשקיפות שמשדרים נציגי השירות, שביעות רצון מהתמורה למחירים ועוד.

בנוסף, זכתה Orange במקום הראשון, זו השנה העשירית ברציפות, במשאל "ידיעות אחרונות" שמדד את שביעות רצון הלקוחות מטיב ואמינות השירות.

גם בשנה בה התחרות בשוק הגיעה לשיאים חדשים, Orange המשיכה לדבוק במתן שירות איכותי ומקצועי ללקוחותיה וההוקרות הרבות לה זכתה החברה מוכיחות זאת. אסטרטגיה זו, בה דבקה Orange מיום הקמתה, תמשיך להוות נר לרגליה בפעילות מערך השירות של החברה כי שירות הוא חלק אלמנטרי מהמוצר שרוכש הלקוח.
שירות אורנג' סלולר דו''ח שביעות רצון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד