י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

שמחיוף: "אערער לבית המשפט העליון"

בראיון שלאחר הרשעתו אומר אלי שמחיוף: "אני בטוח בחפותי - לא הספקנו לחקור את עד המדינה"

שמחיוף ולופוליאנסקי בבית המשפט. צילום: פלאש90
שמחיוף ולופוליאנסקי בבית המשפט. צילום: פלאש90

"אני אערער לבג"ץ", כך מצהיר אליעזר שמחיוף, סגן ראש העיר ויו"ר ועדת הכספים בעיריית ירושלים, בראיון ל'קול ברמה'.

"בעזרת השם אערער", אמר, "כמובן אעשה שאלת רב. מהבדיקה שעשיתי בשלב זה נראה שכן. אנחנו רוצים לערער לא על הענישה ולא על חומרת הענישה, הרבה לפני. אנחנו רוצים לערער על עצם ההרשעה. אני לא אלאה את המאזינים בפרטים ואסביר להם למה אנחנו בטוחים שהייתה הרשעה לקויה במובן מסוים".

"עורכי הדין שלי הכינו מספר רב של קלסרים כדי לחקור את עד המדינה", הסביר, "ויצא ככה שמשמיים בדיוק הייתי אמור לחקור אחרי אהוד אולמרט ואם אתם זוכרים העד בדיוק נפח את נשמתו ולא הגיע השלב שלי. כל אחד מעורכי הדין שיושב מולך יאמר לך מה אומר החוק הפלילי".


בהמשך הראיון הוסיף: "במקרה שלי, הצ'קים שהוצגו וניתן עליהם הסבר יחיד על ידי עד המדינה. אנחנו נתנו גרסה אחרת לחלוטין, מה הצ'קים האלה עשו אצלי והשופט, באופן חריג, מאשר כל אחד אחר מהנאשמים בעדות שאני מסרתי, השופט ציין בפרוטוקול וזה כתוב: 'הגרסה שלך נאה ביותר', ואני לא אומר את זה בצחוק אני אומר את זה ברצינות, 'ואם גרסתך תתקבל אין כאן תיק, אין כאן שוחד'. וזה אומר, השופט לאחר 11 שעות שהוא שמע אותי מעיד השתכנע שהגרסה שלי שווה בהחלט מקום לחשיבה, שיש פה מקום לגרסה שדוברת אמת. מי שסבור אחרת ממני הוא עד המדינה. זאת אומרת שעד המדינה, הראייה הזו מתבססת על סמך מילה של עד המדינה, היא לא שווה".
שמחיוף עדות עד המדינה אולמרט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד