י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

שומרים על המים והמשאבים

במסגרת פעילות "חרדים לסביבה" בחינוך הסביבתי ובסיום שנה של פעילות נערכו בשבוע שעבר ימי שיא בהם השתתפו למעלה מ-1000 ילדים חרדיים מתלמודי תורה, חיידרים ובית יעקב לבנות • תמונות מהאירוע

שומרים על המים והמשאבים


כ 30 בתי ספר החרדיים השתתפו ביום שיא מיוחד בו הציגו רעיונות לשמירה על משאבים וחיסכון במים. ארגון "חרדים לסביבה" פועל לחינוך סביבתי בתלמודי התורה ובתי ספר בית-יעקב במגזר החרדי.

במסגרת זו ובמימון איגודן איגוד ערים לביוב בגוש דן השפד"ן בבתי הספר החרדיים החלה תכנית חינוכית ארוכת טווח בה לומדים הצעירים ומיישמים בבתיהם את הרעיונות עליהם למדו במסגרת הפעילות לחיסכון במים.

מפתיע ומהנה היה לראשי השפד"ן מר ארנון גלעדי יו"ר השפד"ן הגב' טובה גל ס' יו"ר השפד"ן והרב פנחסי נציג בני ברק באיגוד לראות את ילדי הת"ת עומדים ומסבירים על יד יצירות הטכלוגיות הזעירות לניצול מי מזגנים או מי גשמים להשקיית צמחי הגינות בחצר.

תלמידי הת"ת הפליאו ביכולותיהם המיוחדות להבין את בעיית המים בישראל ואף להציע דרכים לשמירה על הקיים ולאיסוף מקורות חדשים למי שתיה והשקיה.

עבודה זו הינה סיומה של תכנית "שומרים על המים" ולומדים על איכות הסביבה במגזר החרדי שמוליך ארגון חרדים-לסביבה מזה כ 5 שנים בבתי הספר החרדיים במימון איגודן (השפד"ן בגוש דן)
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד