י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

"איילת השחר" מציג: שלוחים בדרך למירון

כחמשת אלפים ערכות "שליחי חברותא" יחולקו ליוצאים למירון מהריכוזים החרדיים ובהם הדרכה איך לקרב את הקהל המסורתי שמשתתף אף הוא בחגיגות ל"ג בעומר ולהציע להם חברותא טלפונית קבועה

תפילת שחרית במירון. צילום: קובי הר צבי
תפילת שחרית במירון. צילום: קובי הר צבי

בין הרבבות הפוקדים מידי שנה את ציון הרשב"י במירון ניתן לראות תמיד גם יהודים רבים שאינם נמנים באופן מובהק על ציבור שומרי התורה והמצוות. (על פי הערכת גורמים מקצועיים מדובר אף בכמעט 40%).

אותם יהודים שניכר שהכיפה לא שוכנת על ראשם באופן קבוע טורחים ובאים להילולת הרשב"י ונדמה שהנשמה שלהם מבקשת להידבק ברגשות הקודש שבוערים ליד הציון.

האווירה הציבורית העוינת מחד והצימאון האדיר ליהדות מאידך, הביאו את פעילי ארגון "איילת השחר" לנסות ולנצל את ההזדמנות הזאת כדי להפוך את הניצוץ שנדלק בליבם במירון לחיבור קבוע של לימוד תורה וחיזוק במסגרת פרויקט החברותות הטלפוניות שפועל ועושה חייל כבר שנים ומחבר אלפים רבים של יהודים מתקרבים ללימוד שבועי בטלפון עם מתנדבים תלמידי חכמים.

לדברי יו"ר ארגון איילת השחר הרב שלמה רענן, "המטרה היא לחזק את האחדות שמתבטאת במיוחד במירון ולתת לאותם יהודים תחושה שהם רצויים ומקובלים בבית המדרש גם בכל ימות השנה".

בנקודות היציאה של ההסעות למירון בריכוזים החרדיים יחולקו הערכות שיכללו כרטיסי הצעה לחברותא אותם יוכלו לתת לכל דורש ודפי הדרכה והכוונה איך לפנות לאנשים בצורה שתקדש שם שמים.

זו הזדמנות בלתי חוזרת עבורנו כציבור חרדי לקחת אחריות אישית וכפי שנכתב על גבי הערכה, התשובה – בידיים שלנו אומרים באילת השחר.
לג בעומר שליחות אילת השחר מסורתיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד