כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

ראש ממשלה בדרך לכלא; בשב"ס שוקלים: אגף פרטי

האם ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט יזכה לאגף פרטי בכלא? • מה יקרה לשאר מורשעי הולילנד? • ומה יעשו בנושא האבטחה?

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

ראש ממשלה בדרך לכלא: בשב"ס החלו בהיערכות לכליאתו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, כאשר במסגרת זו, נשקלת האפשרות להקמת אגף מיוחד עבורו יחד עם שאר מורשעי הולילנד, כך מדווח הבוקר (ד) העיתון ישראל היום.

על פי הדיווח, הדיונים על תנאי כליאתו מתקיימים יחד עם גורמים בשב"כ, זאת עקב המידע הרגיש וסודות המדינה להם נחשף אולמרט בעת כהונתו כראש ממשלה, השב"כ והשב"ס יעריכו יחד את מידת הסיכון והאבטחה הנדרשת לשהותו בכלא, בו מטבע הדברים שוהים גם גורמים פלילים ובטחוניים.

השר לביטחון הפנים שנושא באחריות לפעילות השב"ס, הדגיש כי למרות שאולמרט צפוי להגיש ערעור על השב"ס לפתוח בהכנות לקליטתו. "זה מחייב אותנו להיערכות אחרת, הידע הרב שצבר בתפקידיו הקודמים ומה שהוא עבר בחיים".

עם זאת, בשב"ס שוללים את האפשרות לכלוא את אולמרט בבידוד בכדי להקל על תנאי אבטחתו משום שבידוד מהווה בעצם "עונש נוסף" שאינו ראוי להטילו על אולמרט. חלף זאת, כאמור, תישקל אפשרות הקמת אגף מיוחד בו ירוכזו מורשעי הולילנד, והתא שבו ישהה אולמרט יפוקח במשך 24 שעות ביממה. ככל הנראה, האגף המיוחד יוקם באחד מבתי הכלא שאינם מוגדרים כ"בתי כלא פתוחים" כמו כלא איילון ברמלה או כלא אלה בדרום. בנוסף, יכשיר השב"ס סוהרים מיוחדים מיחידת העילית של השב"ס "מצדה" שיאבטחו את אולמרט וידאגו לסידור תנאי כליאתו.
כלא הולילנד אהרונוביץ אולמרט שבס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד