ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

רגב נגד המודיע: מה יעשו האוטובוסים הפרטיים?

לפי 'המודיע' האוטובוסים הפרטיים לא יקבלו כלל גישה להר מירון • בפנים: מכתבה של מירי רגב, הטוען אחרת

רגב נגד המודיע: מה יעשו האוטובוסים הפרטיים?

רגב נגד המודיע: עיתון המודיע מפרסם הבוקר (ד) כי למרות ההבטחות שניתנו על ידי כל הגורמים הרלוונטיים, לא תינתן אפשרות לאוטובוסים פרטיים להגיע להר מירון עצמו בל"ג בעומר, והנוסעים ירדו בחניונים המרוחקים, ומשם יעלו בשאטלים כמו יתר נוסעי הרכבים הפרטיים.

את הדברים מביא הכתב יעקב רייניץ, שמציין כי הם נאמרו בשיחה שהתקיימה בין בכיר בחברת אגד למפקד מתנ"א, נצ"מ אמנון איצקוביץ, שאף הבהיר כי להבטחות שפורסמו בכלי התקשורת החרדים אין כל שחר, וכי הוא - כמי שאחראי בפועל על דרכי ההגעה למירון - מצהיר כי המשטרה לא תאפשר לאוטובוסים הפרטיים להגיע אל ההר.

אלא שממכתבה של יו"ר וועדת הפנים מירי רגב, שנשלח הבוקר אל שרי התיירות, התחבורה וביטחון הפנים, מבהיר, כי לאחר הדיון שהתקיים ביום שני בוועדה בנוגע להיערכות הגורמים השונים לאירוע ההילולה, סוכם כי האוטובוסים הפרטיים יגיעו להר, ורק במקרה של הערכת מצב מחודשת הם יופנו לנקודות האיסוף של השאטלים.

"בכפוף להערכת המצב", מוסיפה רגב, "תחליט המשטרה האם לאפשר להם להגיע ישירות אל ההר". זאת בניגוד לדברים שהתפרסמו בהמודיע ובהם נאמר שהאוטובוסים לא יוכלו כלל להגיע את ההר.

אפרופו, נקודה חשובה נוספת אותה מבהירה רגב במכתבה, כי כיו"ר וועדת הפנים היא רואה במשרד התיירות את הגורם האחראי באופן ישיר על פעילותה של החברה היעודית שהוקמה לביצוע תשתיות, תחזוקה, וניהול מתחם אתר הקבר.





אוטובוסים המודיע ויכוח רגב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד