י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ישועות בזול: דירה ב-219 דולר, בן זכר ב-279

חגיגת הישועות בל"ג בעומר חווה מודרניזציה - במקום הח"י רוטל המיתולוגי תיאלצו לשלם במזומן • 'בחדרי חרדים' אסף את הסגולות האקזוטיות ביותר • מהו מחירה של שעת זכויות מברכת 'אשר יצר'? • כמה צריך לשלם בשביל לזכות בלידת תאומים? • ואלו זכויות תוכלו לקבל עם כרטיס V.I.P יוקרתי? • פראיירים לא מתים - הם תורמים

צילום: פלאש
צילום: פלאש

ל"ג בעומר הפך מזמן למכרה זהב עבור הארגונים השונים הפועלים בציון הרשב"י ובסביבתו. חלקם פונים לציבור החרדי ושומר המצוות גם במרוצת השנה, ומרביתם מתמקדים בעיקר סביב היום הגדול שלהם, ל"ג בעומר.

אם עד זה לא מכבר סגולת ה'ח"י רוטל' הייתה זו שכיכבה בכל הקמפיינים למיניהם, הרי שהשנה שדרגו כמה ארגונים את מה שהם מציעים לעולים מירונה. אך לא רק להם, גם מי שנשאר בסופו של דבר בבית, יוכל ליהנות מה'זכויות' שפועלות עבורו, בתמורה כמובן לתשלום הוגן.

תחילה לכרטיס המגנטי החדש, מבית היוצר של 'הכנסת אורחים רשב"י מירון.

הכרטיס נמכר בויליאמסבורג כמו בערים נוספות שבהן ריכוזים חרדיים בארה"ב, סוכנים מטעם הארגון מכרו את הכרטיסים שמעניקים בעצם שירות V.I.P למחזיקיהם. בל"ג בעומר, עומדים שני מתחמים לרשות באי 'הכנסת האורחים'. אוהל חיצוני והאולם הפנימי. מי שמחזיק בכרטיס, יוכל ליהנות מארוחות חינם בימות החול והשבת, החל מיום חמישי ועד מוצאי ל"ג בעומר. האורחים יאכלו כמובן בתוך האולם הפנימי, ויוגשו להם מנות משופרות.

כמו כן, הכניסה לפתח המערה שנמצא בצמוד ל'הכנסת אורחים', סגורה כידוע לכלל החוגגים. מי שמצויד בכרטיס המגנטי, יקבל גם את הפריבילגיה הזו ויוכל להיכנס ל'פתח המערה' ולהתפלל שם כאוות נפשו. הכרטיס הוא כמובן אישי ולא ניתן להעברה.

וכמה הלוקסוס הזה עולה? ובכן, בתמורה לסכום הצנוע של 1800 דולר בסך הכל, תוכלו לרכוש את הכרטיס על מגוון הזכויות שבו.

גם הגוף המכנה עצמו 'חניון מהדרין - באר הרשב"י', מציע זכויות לחוגגים. ככל הנראה מדובר בחניון מהדרין שסמוך לעיר יקנעם.

בתרומה של 690 שקלים בסך הכל, ניתן לקנות במתחם 'שהכל' (שבו תוגש שתיה קלה) או במתחם 'מזונות' (שבו יוגשו מיני מאפה) את הזכויות ל'שעה אחת בלבד' בל"ג בעומר, וכל ברכות 'שהכל' או 'מזונות' שתאמרנה במקום, תהיינה לזכות התורם או קרוביו לזיווג הגון או לזרעא של קיימא.

והזכות הבאה, איננה קוריוז. בתרומה בסכום 690 שקלים, ניתן לקנות ב'מתחם אשר יצר', שגם נמצא בחניון, את כל ברכות 'אשר יצר' אשר תאמרנה במקום. הזכויות יעמדו לתורם או לקרובו, 'לרפואה שלמה'.

אבל דומה, כי את הצל"ש למקוריות, אפשר לתת לארגון 'סגולת הרשב"י'.

במחירון פרטני, מפרסם הארגון כי ישנה סגולה שמקורה מפי מקובלים (שמם לא נמסר) שבמידה ומבקשים לתרום לצורך ישועה, יש לתרום את הסכום המלא, כפי מנין האותיות של הבקשה הנדרשת.

התעריף הנמוך ביותר, הוא 'הצלחה' שמספר הגימטריה שלה הוא הוא 138 דולר. אך מכיוון שלא הרי הצלחה רגילה כהצלחה מסחררת, מציע הארגון אופציה לתרום כמניין 'הצלחה רבה' שסכומו בגימטריה, כמעט מכפיל עצמו והופך ל 345 דולר. התעריף הגבוה ביותר הוא למי שמעוניין ב'השפעות טובות' שישלם על כך, 1284 דולר.

מי שטרם מצא 'בית' ישלם 412 דולר, ומי שמסתפק ב'דירה' ישלם רק כמחצית, שהיא 219 דולר...

בשיחת טלפון שנערכה למוקד הארגון, שפעיל בימים אלו עשרים וארבע שעות ביממה, נשמע אחד המטלפנים שואל, כמה יצטרך לשלם לארגון, במידה והוא מעוניין לזכות בלידת 'תאומים'.

"האם אצטרך לשלם פעמיים 'בן זכר' שכל אחד הוא בגימטרייה 279 דולר, או כפי הגימטרייה של 'זרע של קיימא' שמחירו 768 דולר...?" שאל, התשובה לא הייתה ברורה. הלה ממשיך ומתלוצץ, ומספר שהוא ורעייתו משתוקקים זה מכבר לצאת לחופש ואינם מצליחים משום מה...

"האם עלי לתת כמניין 'מנוחת הנפש' שזה 939 דולר?" גם כאן, לא ברורה תשובתו של הנציג, אבל כאשר המטלפן האנונימי ממשיך לספר ברצינות מעושה, כי אשתו רוצה לנסוע לפלורידה ואילו הוא מעדיף לארץ ישראל, מציע לו הנציג להעדיף את 'ארץ ישראל'. לא משום שהיא הארץ הקדושה, אלא כמובן, כי הגימטרייה שלה יותר גדולה...

מסקרן כמה יוצאת הגימטריה של 'להשתחרר משרלטנים'...







רשבי סגולות גימטריה חי רוטל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד