י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בני ברק: היולדת הגיעה לבית החולים בליווי רכב כיבוי

אשה חרדית מאשדוד עלתה על מונית בדרך לבית החולים מעייני הישועה • רכב כיבוי אש הוזעק לפלס דרך בעומסים של גהה

צילום: כבאות י-ם
צילום: כבאות י-ם

מכונית כיבוי אש ושני אופנועי 'הצלה', היו שותפים היום (רביעי), לליוויו של נהג מונית שנקלע לפקק בעוד אשה חרדית מאשדוד נתקפה בצירים ברכבו.

במהלך נסיעה מנהלתית של קצין אגף המבצעים של מחוז יו"ש, טפסר משנה אבנר מוצפי, על כביש גהה בסמוך לפארק אריאל שרון, קרא לו נהג מונית לעזרה.

התברר כי נהג המונית הסיע ברכבו יולדת במצב מתקדם, אך בשל העומס בתנועה נבצר ממנו להגיע לבית החולים. קצין הכיבוי הורה לו להיצמד אליו בנסיעה והפעיל סירנות ומהבהבים על מנת לפלס את דרכו.

במקביל, העביר הקצין הודעה למשל"ט הכיבוי שהזעיק את מד"א. בצומת גבעת שמואל חברו אליהם צמד אופנועים של איחוד הצלה, ויחד הובילו את היולדת לבבית החולים מעייני הישועה בבני ברק.

מדובר בחרדית מאשדוד, שזו לידתה השמינית.

מבית החולים מעיני הישועה נמסר כי זמן קצר לאחר הגעת היולדת לבית החולים, נולד לה בן במזל טוב.

עוד ביקשו במעייני הישועה לזרז, את פתיחת נתיב הגישה לרכבי חירום מכביש גהה לרכבי חירום למרכז הרפואי מעייני הישועה. לפני ארבעה חודשים אישר שר התחבורה ישראל כץ את פתיחת הכביש, זאת שבוע לאחר שחבר הכנסת יעקב אשר הגיש שאילתא בנושא.

"אמנם ניתן אישור של שר התחבורה בעניין, אך הדבר ממתין לאישורים הנדסיים ובירוקרטיים. במקרה זה הלידה נערכה בתוך בית החולים, אך מה יקרה בחולי לב וכו, שחייהם תלויים בפקקים הבני ברקיים" אמרו.
בית חולים משטרה לידה תחבורה מעייני הישועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד