כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

פרוש מאיים: "החרדים ייכנסו לכל עיר בארץ"

בנאום במליאה תקף ח"כ מאיר פרוש את שר האוצר על אפליית החרדים, והבטיח חרם צרכני משותף עם הציבור הערבי

פרוש. צילום: קובי הר צבי
פרוש. צילום: קובי הר צבי

ח"כ מאיר פרוש נשא היום (ד) דברים במליאה, ותקף את שר האוצר.

"אני אומר כאן מעל הבמה הזו, ידענו ששר האוצר הוא לא אדם אחראי, הוא לא אחראי מכיוון שאנו רואים את ההתייחסות שלו בכל מה שקשור לתקציב הביטחון, התנהלות חסרת אחראיות בעליל.

"אבל הציבור, לא ידע עד כמה לפיד לא אחראי, כי כבר כל המדינה לעסה את העניין שאין דירות ב-600,000 שקל, וכאשר אין דירות בסכום הזה, מי שזקוק לדירה יחפש משהו. פגשתי כאן בחוץ את שר הרווחה ואמרתי לו ששמעתי שהוא התראיין בכלי תקשורת מסוים ואמר שבדימונה יש דירות בסכום הזה, שאלתי אותו אם הוא יכול להביא מכתב מראש עיריית דימונה, שהוא מוכן לקלוט 1000 חרדים. שר הרווחה ענה לי שזה לא שייך, אבל מאה כן.

"מה שאני רוצה לומר לכם שלפיד לא אחראי, כי כשהחרדים יחפשו דירות, יחפשו מאה בדימונה ויחפשו במקומות נוספים. מה שקורה היום בבית שמש, שקרה בגלל שלא רצו אותנו במקומות אחרים, לפיד יגרום שיקרה בכל המדינה.

"אני רוצה לומר, הדבר חייב להיות ברור, הרי זה לא נושא אידיאולוגי, שיאשימו אותנו שקשרנו את עצמנו עם הציבור הערבי וזה לא יפה, אבל בהחלט הציבור החרדי והציבור הערבי מופלה לרעה, פוגעים בו, לא נותנים לו לחיות, מה עושה ציבור שלא נותנים לו לחיות? הוא יחפש דרכים איך לגרום שיתייחסו אליו, ואני אומר לכם, אני עדיין לא דיברתי עם הסקטור הערבי. אך תדעו לכם שהציבור החרדי והציבור הערבי יידעו איך לארגן חרם צרכנים מבוקר. לא ייתכן מצב שישתמשו בכסף שלנו ולא יתנו לחרדים לאכול וקורת גג, כנ"ל גם לערבים. מתפתח פה בארץ עימות שאם משרד האוצר ולפיד שחושב שהוא החכם הגדול ינהל כך את העניין, בכל עיר ובכל יישוב חרדים ייכנסו וגם יתפתח חרם צרכנים מבוקר".
פרוש בית אוכל חרם מליאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד