י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הבוקר: יום הדין לרל"שית של אולמרט

הבוקר ייישמעו הטיעונים לעונש במשפטה של שולה זקן, העוזרת האישית של אהוד אולמרט • מה יחליט השופט רוזן?

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

הבוקר (חמישי) יישמעו הטיעונים לעונש בעניינה של שולה זקן במשפט הולילנד, בפני שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב, דוד רוזן. גזר הדין צפוי להינתן בעוד מספר ימים.

עם זקן נחתם הסדר טיעון לפיו ייגזרו עליה 11 חודשי מאסר פחות יום אחד וקנס בהיקף של 100,000 שקל.

עו"ד יוני תדמור, התובע במשפט הולילנד, חשף במהלך דיון הטיעונים לעונש של שולה זקן, כי היא העבירה לידי הפרקליטות שמונה קלטות המתעדות שיחות בינה לבין אהוד אולמרט, וכוללות ראיות המפלילות לכאורה את ראש הממשלה לשעבר בשיבוש מהלכי משפט.

הסדר הטיעון הגיע לאחר שזקן כבר הורשעה בנטילת שוחד במספר פרשיות. תמורת ההסדר היא מסרה מידע בנוגע לאולמרט - אודות שיבוש מהלכי משפט בירושלים ובתיק הולילנד, והן בנוגע למעשיו בפרשות ראשונטורס וטלנסקי מהן זוכה.

רוזן הבהיר מיד לאחר שהרשיע את זקן, כי ישקול לאמץ את ההסדר רק אם יוצגו לו הוכחות ברורות לכך שזקן אכן מסייעת בפרשה.

רוזן אמר דברים קשים ונוקבים נגד זקן על התנהלותה ה"עבריינית" כהגדרתו לאורך השנים.

השופט אמר כי זקן "מחוללת פשע" והוסיף "הפרשה הזו אותי מזעזעת. היא עבריינית משמעותית, היא פיתחה לעצמה מעמד. היא הקליטה את ראש הממשלה, היא ביצרה לעצמה מעמד. ומה היא נותנת? חיזוקים".

עו"ד יהונתן תדמור, התובע במשפט הולילנד, השיב לשופט דוד רוזן ואמר כי היא תשלם על מעשיה במאסר. "עוצמת הראיות שסיפקה זקן הצדיקה הגעה להסדר טיעון מקל עמה לעניין העונש בתיק הזה, הגם שמדובר בשלב מאוחר מאוד של ההליך".התובע הוסיף: "היא נשלחת למאסר. זה לא פשוט לאישה בגילה, בעלת משפחה. אות הקלון שנטבע בה הוא חמור. מנגד, היא העמידה לטעמנו ראיות ואיפשרה לנו להציג אותן ולעשות בהן שימוש".
שולה זקן אולמרט שוחד פרשות הוכחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד