י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כל מה שחדש על המדף....

נעליים, מוצרי קוסמטיקה ןטיפוח, שעונים ואפילו חיתולים • בואי להכיר מה חדש על המדף

כל מה שחדש על המדף....
יחצ

CACHAREL מזמינה אותך לחגוג עם ניחוחות הקיץ ומשיקה את קולקציית SUMMER SPLASH - 3 מהדורות מוגבלות של הבשמים האיקוניים: AMOR AMOR, CATCH ME, NOA - פירוש מחדש עם תו אנרגטי של פירות הדר, בניחוח רענן לקיץ. מחירים: 352 ש"ח










NAIR - המותג המוביל בתחום הסרת השיער בארה"ב מציג: סדרת המוצרים חדשים להסרת שיער מיותר. המותג NAIR ידוע בזכות חדשנותו, איכות מוצריו, נוסחאות מוצרים מתקדמות. המוצרים מכילים לחות להגנה על העור והם בעלי ניחוחות נעימים במיוחד. השיער מוסר ביעילות, בקלות ובמהירות. המוצרים מעניקים תוצאות של הסרת שיער במכון יופי וזאת בשגרת טיפוח ביתית ובמחירים נוחים לכל כיס: 40 ₪ עד 60 ₪. ניתן להשיג ברשתות הסופר פארם, המשביר, הניו פארם ושופרסל.





לרגל עונת האירועים והחתונות משיקה רשת החנויות לשעוני יוקרה ותכשיטים אימפרס (Impress), מקבוצת רולטיים, ליין זוהר במיוחד. בקיץ 2014, יככבו אבני החן האופנתיות בשל הייחודיות שבהן. האבנים הפופולאריות במיוחד יהיו בצבעים האופנתיים של העונה: ירוק ואדום, כדוגמת אמרלד בגוונים שונים של ירוק עמוק או בגווני סגול וורוד. בקולקציה משולבות אבני חן צבעוניות ממגוון סוגים כגון: טמזונייט, אמטיסט, בלו טופז סיטרין ועוד, במקביל לשילוב יהלומים איכותיים. טווח מחירים : החל מ- 3,000 ₪ ועד 8,000 ₪








בתעשיית הטיפוח נהוג להכניס חומרים כימיים לקרם לצורך ייצוב ולקשירת המולקולות השומניות עם המים וחומרי הלחות. קרם "אואזיס" של חברת נופר אינו מכיל מים ולכן אין צורך להשתמש בחומר משמר ולא בחומרים כימיים המקשרים בין השמן למים. בנוסף הוא מרוכז וחסכוני לעומת קרמים המכילים כמות גדולה של מים בתוכם. "אואזיס" הוא קרם על טהרת החומרים הטבעיים, ללא וזלין ופרפין וללא חומרים כימיים, ללא חומר משמר. הקרם משמש לטיפול בעור יבש ומתקלף ולסובלים ממחלות עור. הוא מהווה תחליף טבעי לקרמים המצויים בשוק ושמכילים ווזלין ופרפין שמופקים מנפט. את קרם אואזיס ניתן להשיג בבתי הטבע ובבתי המרקחת ברחבי הארץ. מחיר: 85 ₪.





AHAVA מעבדות ים המלח ידועה זה מכבר בעולם כמובילה בחדשנותה. חדשנות זו מתבטאת בתכשירים לטיפוח העור המבוססים על מינרלים מים המלח. היום משיקה AHAVA ניחוח מרגש חדש המתווסף ל-Mineral Botanic, אחת מסדרות טיפוח הגוף המפנקות של המותג. ניחוח TROPICAL PINEAPPLE & WHITE PEACH- אננס טרופי ואפרסק לבן הינו ניחוח מתקתק ועסיסי שנוסף כעת לצמדי התמציות הארומאטיות של תכשירי הסדרה. מחירים לצרכן: קרם רחצה קטיפתי אננס טרופי ואפרסק לבן- מחיר :51 ₪ לתכולה 500 מ"ל. תחליב גוף אננס טרופי ואפרסק לבן - מחיר :120 ₪ לתכולה של 400 מ"ל. חמאת גוף מזינה בניחוח אננס טרופי ואפרסק לבן - מחיר: 120 ₪ לתכולה של 235 גרם.





במשך שנים רבות חוקרים ומפתחי מוצרי הגנה מהשמש חיפשו את המענה כדי ליצור מערכת הגנה סולארית אשר תימנע את חדירת המסננים האורגנים לעומק עורם הרגיש של הילדים. כידוע, רכיבי מסנני הקרינה האמונים על סינון ו/או חסימת קרני UV מבצעים את פעולתם בעומק העור, נתון המגביר את ההסתברות לפתח תופעות אלרגניות בעור, בפרט אצל ילדים, שעורם כידוע רגיש יותר. "תפוח טכנולוגיות" משיקה לקראת הקיץ קרם הגנה לפנים לילדים 50-SPF בטכנולוגיית מיקרו-קפסולציה. טכנולוגיה ייחודית: קרם הגנה לפנים לילדים המסנן את קרני ה-UV על פני שטח העור ולא כמקובל בשכבה הפנימית. מחיר: 55 שקל ל-75 מ"ל, אצל הקוסמטיקאיות המורשות ובמכוני הטיפוח.






מותג נעלי הנוחות האש פאפיס, מציע קולקציית כפכפי נשים בסימן טבע – Natural Accent ("ביטוי לטבע"). מדובר בקולקציה רחבה ועשירה של כפכפים המאופיינים במראה טבעי עם נגיעות אופנתיות, העושה שימוש בחומרים טבעיים, רכים ונושמים . בקבוצה מגוון דגמים ביניהם כפכפים המשלבים תכשיטים עדינים אופנתיים, דפוסי נמר וזברה, אבזמים אבנים ועוד. הצבעוניות השולטת ב- - Natural Accent חום, בז', אוף וויט, ניוד, קאמל ועוד. מחיר: 239.90 שח- 249.90 ₪





קבוצת "גדעון קוסמטיקס" משיקה את הדור החדש של מייבשי השיער האולטימטיבים, שפותחו לכדי טכנולגיה חדשנית ומתקדמת, תוך התאמה מושלמת לצרכים ולדרישות של שיער עבה ומרדני במיוחד. מייבש השיער המקצועי סופר אנרג'י מדגםSE3800 - Super Energy 3800 Compact, פותח ויוצר על בסיס הידע המקצועי, הניסיון ושיתוף הפעולה בין מהנדסי חברת NG (המותג שפותח על ידי "גדעון קוסמטיקס") ומעצבי שיער מובילים באירופה ובישראל. מחיר מומלץ לצרכן החל מ- 500 שקלים. ניתן להשיג במספרות ברחבי הארץ.





סופר-פארם משנה את שוק החיתולים בישראל: משיקה את חיתולי Life Baby's – חיתולים איכותיים שיימכרו במחיר אטרקטיבי לאורך כל השנה. סופר-פארם תשקיע במהלך השקת Life Baby's 8 מיליון שקל. את Life Baby's מייצרת חברת Ontex, חברה בינלאומית שבסיסה בבלגיה, והיא היצרנית המובילה בעולם של מוצרי היגיינה חד פעמיים ויצרנית החיתולים השנייה בגודלה באירופה אחרי פרוקטר אנד גמבל. הייחוד של אונטקס הוא ההשקעה במחקר ופיתוח וכן בשיטות בקרת האיכות. בשנה וחצי האחרונות רשמה החברה יותר מעשרה פטנטים. במרכז הטכנולוגי בגרמניה מפתחים שיטות ייצור, המאפשרות לייצר את החיתולים הטובים ביותר במחירים אטרקטיביים. מחיר מחירון - 42.90 שקל – 30% נמוך יותר ממובילי השוק.



נשים קניות צרכנות טיפוח בושם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד