כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

ירושלים: שיא של 20 שנה בבניית יחידות דיור

שר השיכון אורי אריאל ערך סיור משותף בבירה עם ראש העיר ניר ברקת • נחשף נתון: שיא של עשרים שנה בבנייה למגורים

פלאש90
פלאש90

שר הבינוי והשיכון אורי אריאל וראש העיר ירושלים ניר ברקת סיירו היום (חמישי) באתרי בניה ובפרויקטים בירושלים.

במסגרת הסיור ביקרו השניים בפרויקטים בפסגת זאב, חומת שמואל, ארנונה, ארמון הנציב, פרויקט פינוי בינוי בדרך בית לחם ופרויקטים נוספים.

שר השיכון אריאל התייחס לסוגית מחירי הדיור בעיר ואמר: "כדי להוריד את מחירי הדיור בירושלים חייבים לבנות בה, חייבים לשווק וחייבים להוציא היתרי בנייה. ירושלים היא בירתה של מדינת ישראל ולא יעלה על הדעת להקפיא בה את הבנייה.

"אמשיך להכין תוכניות בנייה ולשווק בירושלים כמו בכל שאר חלקי הארץ, אנחנו נבנה בירושלים בכל מקום אפשרי מבחינה תכנונית אפשרית. אין צורך באישורים מאף אחד בעולם, ירושלים היא בירת ישראל ושייכת לעם ישראל.אין מצב שבה מדינה אומרת לחברתה היכן לבנות והיכן לא. כל התערבות זרה לא עוזרת לשום מקום".

ראש העיר ירושלים ניר ברקת: "ירושלים נמצאת בתנופת בניה חסרת תקדים. בשנה האחרונה שברנו שיא של 20 שנים במספר יחידות הדיור שנבנו בעיר. בניה חדשה בירושלים היא הכרחית להתפתחות העיר ולמתן אפשרות לצעירים וסטודנטים לגור ולרכוש בה דירה. בשנים הקרובות צפויות להיבנות עשרות אלפי יחידות דיור בכל רחבי העיר לכלל המגזרים ואנו נמשיך לפתח ולהרחיב ולחזק את בירת ישראל. אני רוצה להודות לראש הממשלה, שרי הממשלה ולשר השיכון על תמיכתם בירושלים ועל הסיוע שהם מעניקים לקידום ואישור תכניות בניה בכל רחבי העיר".
ניר ברקת אורי אריאל שר השיכון בנייה ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד