י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

'נגב' מקימה: ARCHITech - קולג' לעיצוב ואדריכלות

נגב מקימה קולג' חדש עבור לימודי בניה, עיצוב ואדריכלות, בשיתוף מעצבים ואדריכלים מובילים

'נגב' מקימה: ARCHITech - קולג' לעיצוב ואדריכלות

קבוצת 'נגב', כחברה מובילה בתחומה המחויבת לחדשנות והתפתחות ושואפת להצעיד את קהל לקוחותיה קדימה - מקימה עבורם קולג' חדש בו יציגו מיטב אנשי המקצוע בתחומי הבניה, העיצוב והאדריכלות את החדשנות לשנים הבאות. מדובר על סדרת מפגשים לימודית וחווייתית, הכוללת הרצאות בנושאים מגוונים ממיטב המומחים בענף, הצגת החידושים והפיתוחים הטכנולוגים החמים ביותר בתחום, וכן סיורים מרתקים בלוויי בכירים בתעשייה. הקולג' ישמש כפלטפורמה מקצועית לשדרוג היכולות האישיות, במרחבי מקצועות הבניה והעיצוב ובו ייטלו חלק מעצבים ואדריכלים מובילים.

"אנו לא נחים על זרי הדפנה ורואים במיזם החדש חלק חשוב מתפקידנו וצעד ענק קדימה בהענקת פתרונות ושירות מקצועי ובלתי מתפשר לקהל לקוחותינו המקצועי", מוסר אבי מוטולה, מנכ"ל אפריקה-ישראל תעשיות ומנכ"ל קבוצת נגב.

יוזמה מקורית זו באה מתוך תפיסת חברת נגב כמובילת שוק עיצוב הבניה בישראל, וכמי שמביאה את בשורת העתיד והחידושים האחרונים בתחום זה. נגב רואה בכך זכות ושליחות להוות מקור לידע מתקדם, במיוחד בעידן בו הידע הוא כה דינאמי והשוק משתנה ופתוח לחידושים. מציאות משתנה זו, חייבה את החברה להיות עם היד על הדופק להציג את קדמת הטכנולוגיה וללמד כיצד ניתן ליישם אותה.

במסגרת קולג' תעשיות הבניה, יפגשו 50 ממובילי הדעה בתחום העיצוב והאדריכלות, את המרצים המבוקשים ביותר, ירכשו כלים, יקשרו קשרים וירחיבו אופקים בתחומי העניין הרלוונטיים. בשלב ראשון, יערוך קולג' תעשיות הבניה שישה מפגשים בימי רביעי. כאשר המפגש השישי יהיה סיור מרתק בשטח. בתוכנית הלימודים יתקיימו הרצאות וסדנאות במגוון נושאים, לדוגמא:

• טרנדים בעיצוב בין לאומי
• מגמות בתחום הבניה לגובה
• ארכיטקטורה יפנית
• בניה ואדריכלות ירוקה
•"מערכות חיפוי בתליה יבשה"

בין המרצים: האדריכל גיל שנהב, יפתח הררי, יורם חדד מנהל חטיבת תעשיות הבניה, גל יערי מעצבת ראשית קבוצת נגב.

בסיום תוכנית הקורס יערך סיור שטח דמוגרפי בנייה במגזר הערבי על ידי פרופסור ארנון סופר ראש קתדרת חייקין לגאואסטרטגיה באוניברסיטת חיפה. ראש המרכז למחקר המכללה לביטחון לאומי.

חברת נגב רכשה את מומחיותה מתוך היכרות מעמיקה עם השטח, ומתוך מטרה להוביל את תחום העיצוב ואת המגמות המובילות הרבה לפני שהשוק פוגש בהן. נגב מפתחת כל העת טכנולוגיות מתקדמות שמשפיעות על העיצוב בשטח, ומקדמת פתרונות מוצריים שלא היו בעבר, המשפיעים על אופיה ומראיה של כל תעשיית הבניה. מתוך תפיסה זו, אף רואה חובה ללמד ולהעשיר את אנשי המקצוע המובילים, כדי שיוכלו לעמוד בקצב אותו מתווה הטכנולוגיה המתפתחת.

אין ספק, כי בדיוק כפי שתוכנת ה- NEGEV VISION - המאפשרת ללקוח ולאדריכל הדמיה של החומרים במהלך התכנון, שינתה את פני השוק ואת חוויית העיצוב מאז הושקה בשנה שעברה. כך ברור שקולג' תעשיות הבניה יהווה אבן דרך עבור לקוחותינו - אנשי המקצוע.

"כחברה מובילה, אנו שואפים תמיד להצעיד את השוק קדימה ולהביא בשורות חדשות ופורצות דרך. ברור לנו שהענקת ידע מעמיק למעצבים ואדריכלים מובילים, הוא חלק בלתי נפרד מהשאיפה הזו" אומר אבי מוטולה מנכ"ל אפריקה ישראל תעשיות ומנכ"ל קבוצת 'נגב'.

הקולג' יפתח ב- 11.06.14, והמפגשים יתקיימו בשעות הערב 17:30-20:30 במרכז לישראל יפה, על גדות הירקון ת"א. ההשתתפות ללא תשלום לעומדים בתנאי הקבלה ,למסיימי הקורס יוענקו תעודות. ההרשמה בנגב.




אבי מוטולה מנכ"ל אפריקה ישראל תעשיות ומנכ"ל קבוצת 'נגב'. צילום- אילן בסור
בניה נגב לימודים אדריכלות ארכיטקטורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד