י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

אנטישמיות בצרפת: מורה חרדית הותקפה באלימות

אישה חרדית שהייתה בדרכה מבית הספר היהודי לביתה הותקפה ונשדדה באכזריות • המשטרה מעריכה כי על רקע אנטישמי

אנטישמיות בצרפת: זירת הרצח בטולוז
אנטישמיות בצרפת: זירת הרצח בטולוז צילום: משטרת צרפת

שוב אנטישמיות בצרפת: מורה חרדית בבית הספר המקומי בקהילה היהודית בפרבר עפיני הסמוך לפריז, הותקפה הבוקר (ב) על ידי אלמונים שחורים, והובהלה לבית החולים המקומי כשהיא פצועה וסובלת מחבלות ומכות יבשות.

האישה משמשת כמורה בבית הספר של הקהילה בראשות הרב אהרן דניאל היימן - המונה כ-600-700 משפחות, והיא יצאה עם סיום הלימודים מבית הספר הממוקם ליד תחנת הרכבת המקומית בדרכה לביתה. כאשר הגיעה סמוך לבית הותקפה על ידי האלמונים, ששדדו אותה, חטפו ממנה את תיקה והיכו אותה באכזריות.

לאחר שהותקפה, הצליחה להגיע לבית הספר בכוחות עצמה, שם הזעיק הצוות את כוחות ההצלה והביטחון שפינו אותה באופן מיידי לבית החולים ופתחו בחקירה בכדי למצוא את עקבות התוקפים.

בשל מצבה לאחר התקיפה, בשלב זה המשטרה אינה מצליחה לשחזר מפיה את הפרטים המדויקים והאם היו משולבים בתקיפה מוטיבים וקריאות אנטישמיות, אך להערכת המשטרה מדובר בשוד על רקע אנטישמי, מכיון שהאשה הותקפה בצורה ברוטלית ביותר - הרבה מעבר לרמת האלימות הנפוצה במקרה שוד.

"למרות שבחסדי שמים המורה לא נפצעה באורח קשה מידי", אומר ל'בחדרי חרדים' אחד מאברכי הקהילה - ששהה בבית הספר כאשר הגיעה אליו האשה מיד לאחר שהותקפה, "אך הברוטליות והמכות היבשות שהיא ספגה היו מזעזעים ומפחידים. אסור לעבור על מקרה כזה לסדר היום".
תקיפה פצועה אנטישמיות צרפת מורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד