י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

בלילה חנה כחוק, בבוקר נקנס על אדום-לבן

שערוריה: תושב ירושלים גילה בבוקר כי המדרכה סמוך לרכבו נצבעה, הרכב ניזוק והוא קיבל קנס • העירייה: מתנצלים

בלילה חנה כחוק, בבוקר נקנס על אדום-לבן

הסיפור הזה אכן קרה: חיים גרוסמן, חנה אמש (א) את רכבו ברחוב תכלת מרדכי בירושלים, בצמוד למדרכה שאינה מסומנת כלל, באותו מקום בו הוא חונה כבר חודשים ארוכים ומעולם לא קיבל דו"ח.

הבוקר, כשהגיע לרכבו בשעה 10:30, הבחין כי דו"ח הוצמד לרכבו והמדרכה נצבעה באדום ולבן בזמן שחנה. מעבר לכך, היות ורכבו היה צמוד למדרכה, היא נצבעה רק מלמעלה.

הנהג שהבחין בפקח שחולף במקום, שאל אותו האם הוא זה שנתן לו את הדו"ח, ולאחר שאישר זאת, הראה לו כי המדרכה נצבעה באדום לבן בעת שחנה במקום, והרכב אף התלכלך מעט בצבע.

"אתה יודע שהולכים לבטל את הדו"ח", אמרתי לפקח, "צבעתם את המדרכה באדום לבן כשהרב חנה, ואף לכלכתם עם הצבע את הרכב". אך לדבריו הפקח לא התרגש והמשיך בדרכו.

"אמרתי לפקח שהדו"ח יבוטל, הוא ראה שצבעו את המדרכה לאחר שחניתי. הוא לא היה יכול לבטל את הדו"ח במקום? הוא העדיף לשחק אותה קשוח והפנה אותי לאמצעי התקשורת".

מספר שעות לאחר הפנייה לתקשורת, התקשרו לחיים מעיריית ירושלים, התנצלו על מתן הדו"ח, ועידכנו אותו כי הדו"ח שניתן לרכבו - בוטל.

"אם אני הייתי פונה לעיריית ירושלים", אומר חיים, "היה לוקח זמן מה, אז כבר היה מבוצע חיוב של חברת ההשכרה. חבל שהפקח לא לקח אחריות, ולא פנה לאחראי עליו שיבטל את דו"ח החנייה במקום".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "מבדיקתנו עולה כי אכן התבצעה צביעה בשעות הלילה על ידי קבלן חיצוני, הדבר לא הובא לידיעתנו ולפיכך הוגש הדו"ח. הדו"ח בוטל מיידית ואנו מתנצלים על התקלה. מר גרוסמן עודכן על ביטול הדוח בשיחה טלפונית שהתקיימה עימו לפני מספר דקות". בנוסף נמסר, כי "העירייה תחדד את הנהלים מול הקבלן" על מנת למנוע מקרים דומים בעתיד.











עיריית ירושלים פקח חנייה אדום לבן דוח חנייה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד