ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

הרמטכ"ל בכותל המערבי: "כאן הכח והאמונה של העם היהודי"

הרמטכ"ל רא"ל בני גנץ ביקר יחד עם המטכ"ל בכותל המערבי • השתתפו בתפילה וסיירו במנהרות הכותל

הרמטכ"ל בכותל
הרמטכ"ל בכותל

לרגל ציון יום ירושלים בשבוע הבא, ביקר פורום מטכ"ל בירושלים ובכותל המערבי.

עם הגעת אנשי הסגל נערכה תפילה בראשות רב הכותל המערבי הרב שמואל רבינוביץ והנוכחים הצטרפו ל"מי שברך" לשלום חיילי צה"ל ותפילה לשלום המדינה.

לאחר התפילה השתתפו חברי מטכ"ל בסיור מודרך ברחבת הכותל, ונחשפו לחפירות הנערכות במקום, כמו גם לאולם חדש ורחב ידיים מהעת העתיקה, שנחשף לאחרונה.

הרב נשא דברים ולאחר מכן נשא דברים הרמטכ"ל - רא"ל בני גנץ, שציין את היותו של הביקור משקף את היסודות עליהם בנוי צה"ל: "אנו יודעים כי לקיומנו יש תשתית, עליו יש לבנות נדבך אחר נדבך בבניין העם. השהות בכותל המערבי והחשיפה לשורשינו הינה נדבך חשוב מאין כמותו, בבניית הכח והאמונה של העם היהודי", אמר הרמטכ"ל.

לסיום, נחשפו חברי הפורום לפרויקט "המסע לירושלים" שהציג להם מר מרדכי (סולי) אליאב – מנכ"ל הקרן למורשת הכותל המערבי. הפרויקט הייחודי הציג בפניהם את עברו העשיר של העם היהודי לדורותיו ולשלוחותיו על פני תבל, תוך ביטוי ערגתם וכיסופיהם של בני הדורות להציב את כף רגלם על אדמת ירושלים.

בסיכומו של היום התכנס פורום מטכ"ל לדיון פנימי באולם החדש שנחשף במנהרות הכותל המערבי, כשהיום המעשיר ומלא החוויות מציין בעבורם את אחדותה של ירושלים עיר הקודש – בירת ישראל.







צהל רמטכל כותל ירושלים ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד